Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en mann som i flere år har prøvd seg på meg i perioder hvor forholdet til kona går dårlig, vi hadde også en liten flørt før de ble sammen, men pga ulike livsfaser ble det aldri noe mellom oss.

Nå prøver han igjen, og jeg kjenner at dette er en mann jeg har lyst på og lett kan se for meg en fremtid med, om jeg vil. 

Men for meg er det uaktuelt å gå inn i noe med en som er i ett forhold. Likevel klarer jeg ikke helt å la være å flørte tilbake. Om 2 år er jeg på det stadiet at han er perfekt. Han er alt etablert med odelsgård, jobb osv i hjembygda. Jeg har lyst på alt det der så fort jeg er ferdig å studere.  Er det for dårlig gjort av meg å avvise han med at om han er singel om to år, så skal han få meg? 

For meg er det egentlig en oppfordring til å dumpe dama, men dette er noe han lenge har sagt at han skal gjøre. Men jeg frykter det er tomme løfter. Men om det likevel blir slutt mellom dem så vil jeg ha ham. Men da er det jo også ett premiss at han må vente i to år på meg. To år er egentlig ganske lenge. Helst vil jeg jo ha en som er litt nærmere min studieby, og som jeg kan få nå. Problemet er at jeg ikke finner noen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge skal dere eventuellt vente da? Vente på noe som kanskje ikke skjer likevel?

Skrevet

Så du synes det er greit med en mann som er i et forhold, men likevel prøver seg på andre når forholdet (i følge han) går dårlig?

Og han synes det er greit at du velger han fordi du ikke finner noen andre?

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde også følelser for en som hadde det dårlig i forholdet, men når det aldri ble gjort noe med så mistet jeg interessen,

Anonymkode: 9ce01...551

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde også følelser for en som hadde det dårlig i forholdet, men når det aldri ble gjort noe med så mistet jeg interessen,

Anonymkode: 9ce01...551

Mitt problem er at jeg ikke har mistet interessen. Har vart i 5 år nå :/

Skrevet
3 timer siden, EvaLena skrev:

Hvor lenge skal dere eventuellt vente da? Vente på noe som kanskje ikke skjer likevel?

Blir 2 år, men skjønner jo at ting kan skje på den tiden

Skrevet
Et øyeblikk siden, Bondenisse skrev:

Blir 2 år, men skjønner jo at ting kan skje på den tiden

Hvordan hadde du reagert om han hadde fått seg en ny i mellomtiden?

Anonymkode: 724e7...690

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan hadde du reagert om han hadde fått seg en ny i mellomtiden?

Anonymkode: 724e7...690

Hadde kanskje blitt litt skuffet, men samtidig ser jeg jo selv at han kanskje ikke er av den mest trofaste siden han er i ett forhold nå, og likevel sier han vil ha meg.

Skrevet
3 timer siden, Bondenisse skrev:

Er det for dårlig gjort av meg å avvise han med at om han er singel om to år, så skal han få meg? 

Hva er dårlig gjort?    Synes det høres helt greit ut å avvise han så lenge han er i et forhold. Skulle bare mangle at du gjorde.

Skrevet
10 minutter siden, exictence skrev:

Hva er dårlig gjort?    Synes det høres helt greit ut å avvise han så lenge han er i et forhold. Skulle bare mangle at du gjorde.

Om å si det på den måten er å oppfordre til å gjøre det slutt, og om det er dårlig gjort og komme med slike oppfordringer?

Skrevet
17 timer siden, Bondenisse skrev:

Det er en mann som i flere år har prøvd seg på meg i perioder hvor forholdet til kona går dårlig, vi hadde også en liten flørt før de ble sammen, men pga ulike livsfaser ble det aldri noe mellom oss.

Nå prøver han igjen, og jeg kjenner at dette er en mann jeg har lyst på og lett kan se for meg en fremtid med, om jeg vil. 

Men for meg er det uaktuelt å gå inn i noe med en som er i ett forhold. Likevel klarer jeg ikke helt å la være å flørte tilbake. Om 2 år er jeg på det stadiet at han er perfekt. Han er alt etablert med odelsgård, jobb osv i hjembygda. Jeg har lyst på alt det der så fort jeg er ferdig å studere.  Er det for dårlig gjort av meg å avvise han med at om han er singel om to år, så skal han få meg? 

For meg er det egentlig en oppfordring til å dumpe dama, men dette er noe han lenge har sagt at han skal gjøre. Men jeg frykter det er tomme løfter. Men om det likevel blir slutt mellom dem så vil jeg ha ham. Men da er det jo også ett premiss at han må vente i to år på meg. To år er egentlig ganske lenge. Helst vil jeg jo ha en som er litt nærmere min studieby, og som jeg kan få nå. Problemet er at jeg ikke finner noen

Vil du virkelig ha en mann som florter med andre i perioder det gaar daarlig mellom dere? Den eneste maaten aa forutse hva som skjer i fremtiden paa, er aa se paa fortiden. Han florter med deg i perioder det gaar daarlig med sin naavaerende kjaereste. Sjansen er stor for at det samme kommer til aa skje om dere blir sammen.

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, Bondenisse skrev:

Hadde kanskje blitt litt skuffet, men samtidig ser jeg jo selv at han kanskje ikke er av den mest trofaste siden han er i ett forhold nå, og likevel sier han vil ha meg.

Men tror du han vil beholde deg etter å ha fått deg?

Skrevet
14 timer siden, Bondenisse skrev:

Han er en jegertype og vil ha deg fordi han ikke kan få deg fordi han er gift. Hvis dere noen gang blir sammen i fremtiden, blir det du som er den kjedelige hjemme, mens han holder på med en ny og spennende dame, slik som dere to gjør det nå. 

Anonymkode: be7da...ab4

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker på damen han har nå, jeg. Hvis du sier at du vil ha han om 2 år, så "beholder" han kanskje henne i nesten 2 år - for så å gjøre det slutt. Dvs. at han fører henne bak lyset i flere år pga. noe du har lovet han. Eller tenk om du finner en annen innen disse årene er omme, etter at han har gått fra henne. Da har du ødelagt et forhold og sviktet løftet du ga.

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, Bondenisse skrev:

Om å si det på den måten er å oppfordre til å gjøre det slutt, og om det er dårlig gjort og komme med slike oppfordringer?

Nei, ikke i det hele tatt. Det er jo opp til han da å velge om han vil det. Synes det høres fornuftig og fint ut av deg.

Skrevet
Den 13. august 2016 at 17.26, asterix skrev:

Så du synes det er greit med en mann som er i et forhold, men likevel prøver seg på andre når forholdet (i følge han) går dårlig?

Og han synes det er greit at du velger han fordi du ikke finner noen andre?

Signerer!

Nå vet du hva han er villig til å gjøre selv om han er i et forhold ts.

Veldig lite attraktivt med menn som ikke klarer å rydde opp i egne problemer, konfliktskye menn som da søker andre. Velkommen til trøbbel, sier jeg bare, hvis du blir sammen med han...

Anonymkode: 42ae5...e83

Skrevet

Klassisk tilfelle av mann som vil ha i pose og sekk. 

Anonymkode: 32408...ce3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...