AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #1 Skrevet 13. august 2016 For en stund siden tittet jeg på en episode fra en eller annen TV-serie. Jeg husker ikke nøyaktig hvilken TV-serie, men det var noe krim-greier. En av CSI-seriene, Special Victims Unit eller noe. Men jeg fikk ikke med meg heile episoden, og lurer på om noen kanskje husker hva slags TV-serie / episode det var snakk om. Den handlet i alle fall om en eller annen figur, som går rundt og kverker folk han ikke liker. I tillegg legger han kanskje ut bilder eller ,skriver om de tingene han driver med på internett. Jeg tror det var snakk om en ungdom (iallefall ganske ung fyr) og jeg tror episoden ender med at denne fyren (eller noen han kjenner) havner på sykehus eller noe. Der spør han en annen person om å få låne ein smart-telefon, fordi han har lyst til å legge ut en "selfie" av seg selv på sosiale medier / internett. I tillegg kommer han med en kommentar av typen "ingen kommer til å tro på alt jeg har gjort / opplevd, og at jeg ligger på sykehus" eller noe sånn. Anonymkode: a3d3f...dc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå