AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #1 Skrevet 13. august 2016 Jeg har fått innvilget frikort for helsetjenester for resten av 2016. Men hvordan fungerer det egentlig? Må jeg opplyse hos lege og på apotek at jeg har frikort, eller ligger det automatisk inne? Anonymkode: 97855...cbc
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #2 Skrevet 13. august 2016 Du får et brev i posten med frikorten. Dette viser du første gang du er hos en lege eller på apotek, så lagrer de det i systemet. Må vises på nytt når du går til nye leger/apotek Anonymkode: da475...027
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #3 Skrevet 13. august 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått innvilget frikort for helsetjenester for resten av 2016. Men hvordan fungerer det egentlig? Må jeg opplyse hos lege og på apotek at jeg har frikort, eller ligger det automatisk inne? Anonymkode: 97855...cbc Har du fått innvilget fikort og fått frikort tilsendt i posten? Da legger du frikortet i lommeboken og viser det frem neste gang du går til legen eller henter medisiner på apoteket. Når datasystemene fungerer så kommer detmopp at du har frikort. Min erfaring er at datsystemet/kontakten med "frikortviseren" ofte ikke fungerer. Da må du betale om du ikke har papirfirkortet med deg. (Selvfølgelig du får pengene refundert om tre til fire uker..... Anonymkode: 6e985...98f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå