AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #1 Skrevet 13. august 2016 Mange strømpbukser går meg til helt oppunder puppene hvis jeg drar de opp. Aner ikke hvorfor det er slik. Men pleier du å ha de helt opp, eller bretter du de ned til hoftene? Jeg pleier stort sett å brette det ned til hoftene. Men vet ikke om det er slik det er ment. Anonymkode: b2a35...ae9
Gjest Krigerunge Skrevet 13. august 2016 #2 Skrevet 13. august 2016 Jeg drar de alltid helt opp, om ikke ser man gjerne kanten gjennom en eventuell tettsittende kjole.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #3 Skrevet 13. august 2016 Kommer helt an på hva jeg har utenpå. Anonymkode: 79419...c49
Gjest lipgloss Skrevet 13. august 2016 #4 Skrevet 13. august 2016 Jeg drar dem også helt opp så siger de ned til der dem skal være av seg selv
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #5 Skrevet 13. august 2016 3 minutter siden, lipgloss skrev: Jeg drar dem også helt opp så siger de ned til der dem skal være av seg selv Samme her. Anonymkode: 7e11c...e6e
strawberry Skrevet 13. august 2016 #6 Skrevet 13. august 2016 Drar den helt opp, da havner den akkurat der det går litt innover mellom hoftene og puppene.
Cathrine88 Skrevet 13. august 2016 #7 Skrevet 13. august 2016 Drar dem opp og i løpet av to minutter havner livet langt nede på hoftene og skrittet halvveis nede på lårene, Jeg vet ikke om det er en forbannelse, verdens strømpebukser som har blitt enige om å sabotere for meg, eller om jeg har for lange bein i forhold til størrelsen min forøvrig, men jeg hater i hvert fall strømpebukser. Hater dem! 3
Bokdamen Skrevet 13. august 2016 #8 Skrevet 13. august 2016 Helt opp for å unngå streker og kant, pleier å tilpasse seg selv litt.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #9 Skrevet 13. august 2016 Mine strømpebukser når meg til midjen når jeg drar de helt opp. Det passer meg utmerket. Det er behagelig og kanten synes ikke. Det verste jeg vet er strømpebukser som stopper ved hoftene. Kanten vil lettere være synlig og i tillegg opplever jeg at de trekker seg nedover. Anonymkode: 291c9...c21
Gjest RaspberryPi Skrevet 13. august 2016 #10 Skrevet 13. august 2016 Drar den helt opp, så ender den opp i livet og blir der uten å gå hverken opp eller ned.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #11 Skrevet 13. august 2016 3 timer siden, strawberry skrev: Drar den helt opp, da havner den akkurat der det går litt innover mellom hoftene og puppene. Ehm... Midjen? Jeg bruker for det meste stayups, for jeg hater følelsen av strømpebukser rundt magen. Om jeg bretter de ned til hoftene ender det bare med at de siger ned og begynner å henge under rumpa, så må ha de helt opp (til midjen), men da er det igje ubehagelig og jeg får vondt i magen... Anonymkode: bb742...058
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå