Gå til innhold

Bursdagsfeiring og alkohol.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal snart feire mannens 40 års dag, og skal ha et lite uformelt selskap. Vi blir kun 12 stk, og det er grillmat på menyen.

Vi står selvfølgelig for alt, og det er her diskusjon på hjemmefronten har dukket opp. Hvor mye vin/ øl skal vi kjøpe inn for å være helt sikre på at det ikke går tomt, og at det er mer enn nok til alle 😊

Hvor mye ville dere ha kjøpt inn?

Anonymkode: 08214...c58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

72 øl og 10 flasker vin? Vet ikke hvor mye vennene deres drikker da.

Anonymkode: 745d2...a82

Skrevet

Det vi har kjøpt er 5 trelitere med rødvin, 2 trelitere med hvitvin. Det blir vel 21 flasker med vin hvis vi regner det om. Har i tillegg 48 øl. Vi har også stående to gode flasker med gin og rom. Så det er mulig å lage mojito og gin og tonic før maten.

Det burde sikkert holde, men jeg er litt bekymret for om vi har for lite øl, og om vi burde kjøpe 4-5 flasker prosecco til å ha før maten.

Vi har venner som går hjem mer rundt kl 4:00 enn 23:00 for å si det sånn 😂

Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vi har kjøpt er 5 trelitere med rødvin, 2 trelitere med hvitvin. Det blir vel 21 flasker med vin hvis vi regner det om. Har i tillegg 48 øl. Vi har også stående to gode flasker med gin og rom. Så det er mulig å lage mojito og gin og tonic før maten.

Det burde sikkert holde, men jeg er litt bekymret for om vi har for lite øl, og om vi burde kjøpe 4-5 flasker prosecco til å ha før maten.

Herlighet, det må da være rikelig. Hvor fulle skal dere bli? Jeg er også sånn som ønsker å ha rikelig av alt, men det der vil jeg anse som tilstrekkelig altså :P 

Endret av Puny
Skrevet

Hehehe, godt spørsmål. Ikke planer om å bli drita 😂

Men er folk der fra 18:00-04:00 så er det jo endel timer vi snakker om 😆

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp mer øl.

Jeg drikker ikke vin eller prosecco.

Anonymkode: 42a90...3f6

Skrevet

Ville også hatt litt brus og vann, slik at folk kan få drikke alkoholfritt innimellom.

Anonymkode: cf688...9b9

Skrevet

Ja, det blir vann og brus, selv om jeg kjenner disse menneskene godt nok til å vite at det går lite av det.

Ja, bør kanskje kjøpe mer øl. De blir jo så fort lett borte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...