Nuttery Skrevet 13. august 2016 #1 Skrevet 13. august 2016 Hei, Nettopp flyttet inn i ny leilighet og har ikke hengt noe på veggene enda. Er veldig store tomme flater på veggene som gjør at det ser veldig kaldt og upersonlig ut. Det går forsåvidt for hele leiligheten.. Skal kjøpe fler tepper til å ha på gulvene for å varme opp litt, men fortsatt en del som mangler. Sliter litt med å finne ut hvordan jeg skal dekorere disse store flatene. Hvordan har dere gjort det?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #2 Skrevet 13. august 2016 Jeg valgte å kjøpe ting etterhvert. Jeg fant mer unike ting og bilder når jeg reiste eller når jeg så noe i butikker her, og hang de opp etterhvert. Føler det blir litt mer personlig da istendenfor å bare kjøpe masse bilder på ikea (ikke noe galt i det heller). Fikk også noen arvegjenstander som passet fint Anonymkode: e378c...461 1
Million Skrevet 13. august 2016 #3 Skrevet 13. august 2016 (endret) Jeg er enig i innlegget over, at dette er noe man gjerne samler opp over tid. På reiser og på utkikk i forskjellige butikker osv man er innom opp gjennom årene. Ikke noe man går ut og kjøper i èn smekk på et sted og pang, så er alt av vegger ferdig dekorert. Du kan også lage dine egne bilder, dersom du har eller kan låne et speilreflekskamera. Da kan du gå ut og ta dine egne, unike bilder og f.eks. fremkalle dem i store størrelser i svart/hvitt, og ramme dem inn. Det blir skikkelig stilig og veldig personlig, da du har tatt bildene selv. Nærbilder av blomster, planter, utsiktsbilder av natur og fjell, utsnitt av bygninger eller "skyline" (f.eks på reise til byer om du ikke bor i en), det er millioner av ting du kan ta bilde av. En regndråpe som henger på kanten av et bregne-blad i svart/hvitt bilde for eksempel :-) Bestiller du f.eks. hos Japan Photo, kan de fremkalle bildene dine i stort format (det formatet du ønsker) på lerret, og spenne dem opp på treramme. Da får du bildene dine ferdig montert og klare til å henge opp. Endret 13. august 2016 av Million
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 Da jeg malte veggene mine i en annen farge enn hvitt, så opplevde jeg at det ikke var nødvendig p ha så mye på veggene. Du kan møblere mye med maling og tapeter, sjekk eks jotun sine sider for gode tips. Anonymkode: a5e32...8ba
Nuttery Skrevet 15. august 2016 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg malte veggene mine i en annen farge enn hvitt, så opplevde jeg at det ikke var nødvendig p ha så mye på veggene. Du kan møblere mye med maling og tapeter, sjekk eks jotun sine sider for gode tips. Anonymkode: a5e32...8ba Har andre farger enn hvitt både på soverommet og kjøkkenet, men stuen "må" være hvit ettersom det er ganske lite naturlig lys der. Vil ikke gjøre den mørkere enn den allerede er.
Zienna Skrevet 15. august 2016 #6 Skrevet 15. august 2016 Aller først ville jeg sjekket hva jeg hadde. Har du f.eks. mange bilder i forskjellige størrelser synes jeg det blir finest om de henges tett. Rammene behøver ikke å være like. Legg dem ut over golvet først, så ser du hva som blir best. En lang hylle på veggen kan også være fint. Et par fat, en høy lysestake og en hengeplante er alt som skal til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå