Gå til innhold

Hvordan forholder du deg til menn som flørter med flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en du liker og har flørtet med flørter med andre også, mister du ikke litt interessen for den personen da eller synes du det er greit? 

Anonymkode: 19f96...64f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mister interessen

Anonymkode: 237de...122

• Liker 3
Skrevet

Mister all interesse.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det flørting med andre mens hen og du flørtet? Best å holde seg til en om gangen. 

Anonymkode: 2f0b9...dcc

• Liker 1
Skrevet

Politisk korekthet vil få damer til å svare "mister interessen"

Virkeligheten: Det at han har muligheter øker bare damens konkurranseinstinkt og det gjør mannen mer attraktiv at andre damer vil ha ham. Så klart kan noen damer miste interessen, men det er bare fordi de vet de ikke har kjangs på ham eller konkurransen er for høy. Derfor er det bedre å si til seg selv at man "ikke er interessert i den drittsekken" anyways.

" hører skudd bli fyrt på mitt hus":sarkasme:

Anonymkode: 86c44...30c

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virkeligheten: Det at han har muligheter øker bare damens konkurranseinstinkt og det gjør mannen mer attraktiv at andre damer vil ha ham. Så klart kan noen damer miste interessen, men det er bare fordi de vet de ikke har kjangs på ham eller konkurransen er for høy. Derfor er det bedre å si til seg selv at man "ikke er interessert i den drittsekken" anyways.

Hehe, det eneste fascinerende med innlegget ditt er hvordan du tror så sinnsykt på det du sier og tror at du kommer med en hemmelighet som få av oss har reflektert over tidligere. Tror du undervurderer andre, en smule.

For de som er litt mer intelligente, så vil slik oppførsel bare bli en stor klisjee. Vi ser også veldig godt at vedkommende har et oppmerksomhetsbehov som en smart person vet å holde seg unna.

Anonymkode: e6533...72c

• Liker 11
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okey Nick Marshall

Anonymkode: 8442d...c4d

• Liker 1
Skrevet

Hehe, det eneste fascinerende med innlegget ditt er hvordan du tror så sinnsykt på det du sier og tror at du kommer med en hemmelighet som få av oss har reflektert over tidligere. Tror du undervurderer andre, en smule.

For de som er litt mer intelligente, så vil slik oppførsel bare bli en stor klisjee. Vi ser også veldig godt at vedkommende har et oppmerksomhetsbehov som en smart person vet å holde seg unna.

Slik oppførsel tilgir du lett så lenge han er meget kjekk. Ikke alle menn som flørter har oppmerksomhetsbehov heller. 

Skrevet

Menn som flørter med flere..hmm. Kanskje like attraktivt som hvis jeg skulle flørtet med flere mens jeg har en? 

Mange flørtete menn/kvinner tror jo at det gjør dem mer attraktive, av en eller annen grunn. Kanskje noen mennesker synes det vekker instinktet deres, men mennesker som dater/er sammen med mennesker de synes er pene nok fra før, trenger ikke å bevise noe i den gården. Alle jeg har vært sammen med har holdt seg unna å flørte rundt, de har synes sånt er ubehagelig nok fra før av, og ingen av oss mangler forståelsen på at vedkommende er kjekk eller pen nok til å få seg noe annet. Men trenger ikke å demonstrere det ;)  Det eneste det mater er stemmen i deres indre, at selvtilliten deres øker et par hakk. Mens den som ser det fra utsiden blir mindre imponert :P 

Anonymkode: 30a70...8a1

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik oppførsel tilgir du lett så lenge han er meget kjekk. Ikke alle menn som flørter har oppmerksomhetsbehov heller. 

Haha, tror du virkelig på sånt? 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, tror du virkelig på sånt? 

Ja, har lest det på nett og hørt det fra kamerater. Tror du ikke det stemmer?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er på internett må det være sant :opplyser:

Anonymkode: 8442d...c4d

• Liker 4
Skrevet

Er du mann, eller er du kvinne? 

Til tema: Jeg mister interessen. Det forteller meg bare at jeg må holde meg unna.

Anonymkode: de999...bbc

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann, eller er du kvinne? 

Til tema: Jeg mister interessen. Det forteller meg bare at jeg må holde meg unna.

Anonymkode: de999...bbc

En mann med stor M. 

Skrevet

Kommer vel an på hvem du vil tiltrekke deg? 

Mulig noen jenter blir ekstra tiltrukket av sånt, fordi de er usikre og ustabile på et vis. Tror ikke dette funker på jenter med selvtillit eller intelligens.

• Liker 5
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kommer vel an på hvem du vil tiltrekke deg? 

Mulig noen jenter blir ekstra tiltrukket av sånt, fordi de er usikre og ustabile på et vis. Tror ikke dette funker på jenter med selvtillit eller intelligens.

Tror du ikke det funker om mannen ikke gjør så mye ut av det? Jeg tror det funker på alle damer til en hvis grad. 

Skrevet

Synes det er helt ok, jeg. Det er dog stor forskjell på å flørte og å legge ann på andre. Jeg flørter ganske mye selv jeg, har jeg alltid gjort, så kan jo ikke si noe på at mannen flørter heller. Flørting gjør livet litt mer fint. 

Skrevet

Tror du ikke det funker om mannen ikke gjør så mye ut av det? Jeg tror det funker på alle damer til en hvis grad. 

Til en viss grad tror du at det funker å flørte med andre for å vekke konkurranseinstinktet? 

Jeg vil vel si at det heller forteller noe om den personens oppmerksomhetsbehov. Ordentlige, selvsikre og intelligente jenter synes det er mer attraktivt å gi og få respekt. Vi liker de som har høy verdi.. Høy verdi finner man i personens oppførsel og valg. Å flørte for å vekke et konkurranseinstinkt er klisje for oss andre.

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en du liker og har flørtet med flørter med andre også, mister du ikke litt interessen for den personen da eller synes du det er greit? 

Anonymkode: 19f96...64f

Utdyp litt mer om hva slags flørting du sikter til, ts.

Anonymkode: 02fe2...280

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En mann med stor M. 

Da er vel ikke du målgruppen her?

Anonymkode: 02fe2...280

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...