Gå til innhold

Hvordan forholder du deg til fornærmelser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når den som fornærmet deg kanskje ikke hadde den hensikten, men du vet jo ikke? 

Anonymkode: b86b6...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når den som fornærmet deg kanskje ikke hadde den hensikten, men du vet jo ikke? 

Det kommer an på hva det handler om.

Anonymkode: bf8fe...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur folk kan se på meg hvis de fornærmer meg. De har iallefall forklart hva de egentlig mener noen ganger og da har jeg sett ti g dra en annen vinkel. 

Nå skal det svært mye til før noen fornærmer meg også, heldigvis 😊

Det er også lov å si ifra at du ikke synes det var spesiellt hyggelig å høre og st neste gang kan vedkommende kanskje holde de tankene innenfor hjernekassa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar meg ikke påvirke i noen stor grad, smiler kanskje litt bare. Hvis det skjer igjen og igjen forstår jeg at det er noe ødelagt inne i den andre.

Anonymkode: d44a8...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en mann du liker og har flørtet med gir komplimenter og flørter med en annen dame rett foran deg. Det er bare dere tre i rommet. Du vet ikke om det er for å såre, men blir såret og ydmyket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en mann du liker og har flørtet med gir komplimenter og flørter med en annen dame rett foran deg. Det er bare dere tre i rommet. Du vet ikke om det er for å såre, men blir såret og ydmyket.

Mannen mangler empati og respekt. Ikke en hyggelig person i min mening.

Anonymkode: bf8fe...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er tilsiktet, synes jeg ofte det blir komisk. Hvis jeg mistenker at det er bevisst, blir jeg sur. Men det hender jo av og til at man er i tvil om meningen bak kommentaren.

Anonymkode: e7a57...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...