AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #1 Skrevet 13. august 2016 Leser at Justin Bieber dater ei på 17 år, snart 18. Selv er han 22. Hun er datter til Lionel Richie og er da veldig rik. Modell er hun og. Mulig det er bare i Hollywood, men skulle ikke de vært på skole? Tatt utdanning? Nå lever de foran kamera i lettkledde klær og partys på svære luksusbåter. Mange av kjendisbarna ender opp som modell og 0 utdanning. The Kardashians også, og Jenner søstrene. De er unge og lever et jetset liv der de har penger til det meste. Bortskjemte barn mener jeg. Nettet koker av Beliebers som er skuffet over at han flyr fra jente til jente. Han er 22 år og steinrik, så ikke rart han får de jentene han vil. Elvis var også populær, men det gikk bra med datteren Lisa Marie. Nå jobber hun med veldedighet. Disse 17/18 årige kjendisbarna kan da ikke leve som modell resten av livet. De burde gått på skole og fått en utdanning. Instagrammen og er bare om bikinijenter i teenager alderen på ferie hit og dit. Ikke rart dagens vanlige unge blir deprimert. Når de har slike rollemodeller...Teenagere som lever voksenlivet før de er voksne. Anonymkode: 9ce86...b32 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #3 Skrevet 13. august 2016 Ja, det virker ganske sprøtt at flere av kjendisene lever på den måten de gjør. Stor grad av overfladisk livsførsel og overdådig forbruk. Liker det ikke selv, og er temmelig sikker på at jeg hadde vært mer nøktern som riking selv. Men, jeg behøver jo heller ikke å like det. Hadde jeg hatt muligheten til å tjene solid som artist, kunstner eller noe annet mer kreativt så hadde jeg jo selvfølgelig gjort det - fratrukket masse parties på luksusyachter :P. Jeg ser ikke problemet med at de tjener så grassalt uten utdannelse som modell, artist eller noe annet, det er jo faktisk jobbene deres. Ser ikke poenget med at folk som allerede tjener godt skal ta mer utdanning bare for å gjøre det. Har man så høy inntekt som disse artistene og modellene har, så har man nesten uendelige muligheter til å ta utdannelse senere i livet hvis man skulle trenge eller ønske det. Stikker vi fingeren i jorden tror jeg de færreste hadde klaget over mulighetene så høy inntekt gir, der man kan ta seg en spontan ferietur oftere og kan leve godt uten store økonomiske bekymringer om fremtiden. Jeg tar selvfølgelig muligheten om jeg får den Anonymkode: 1e18e...cc2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #4 Skrevet 13. august 2016 Jeg fatter ikke at det går an å ha noe annen holdning til kjendiser og deres "jetset-tilværelse" enn: Det driter jeg i!!! Anonymkode: 73cb3...d22
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #5 Skrevet 13. august 2016 De er en slags rollemodeller og når jeg ser vanlige 15/16 åringer nå går rundt med mørkebrune lebestifter ala kylie jenner så får jeg fnatt. De tror livet er bare utseende og kroppspresset lager de selv med å hylle slike opererte rike kjendisbarn. Så mye kylie jenner blottlegger seg selv, så gjør dagens unge det samme. Jenter kler av seg for å få likes, men raser i vinkel hvis de får kritikk eller gutter tafser på dem. Hvem kler de av seg til? Anonymkode: 9ce86...b32
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #6 Skrevet 13. august 2016 Det ironiske er at mange av dem tjener mer på et år enn det du vil tjene i ditt liv. Mennesker må da få lov til å ta egne valg, noe som betyr at utdannelse ikke skal være pålagt for absolutt alle. Anonymkode: fb1df...d02 1
fuglekvitter__ Skrevet 13. august 2016 #7 Skrevet 13. august 2016 Nå er jo The Kardashians mye eldre enn hva de sier at de er i serien, og det samme er faktisk Justin Bieber. De er ikke barn, men mye mulig de dater fjortisser - jeg er ikke så opptatt av kjendiser, men er helt enig i at slike som The Kardashians, Kanye west og lignende ikke er noe annet enn en kultur fult av bortskjemte talentløse folk som later som de kan synge. Før i tiden kunne folk synge, musikken var ekte og litt mer levende. Spør hva de som er noen generasjoner over meg syntes om det, men jeg forstår de små litt også da - som er helt besatt av J.B. Han er jo veldig søt (og bortskjemt). Det jeg ikke forstår med det er når de dikter opp aldre og sånt, men det er jo typisk kjendiser - og selv de er mennesker og selv kjendiser ljuger.
fuglekvitter__ Skrevet 13. august 2016 #8 Skrevet 13. august 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ironiske er at mange av dem tjener mer på et år enn det du vil tjene i ditt liv. Mennesker må da få lov til å ta egne valg, noe som betyr at utdannelse ikke skal være pålagt for absolutt alle. Anonymkode: fb1df...d02 Jo, men J.B er jo et ekstremt og et veldig spesielt tilfelle. M.J måtte jobbe hardt for karrieren sin, Mariah Carrey måtte jobbe hardt for det. Måtte J.B det og The Kardashians det? Jeg tror ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå