Gjest Temaa Skrevet 11. november 2004 #1 Skrevet 11. november 2004 Heisann jenter! Jeg trenger deres ekspertise! Julebordsesongen nærmer seg, og kontoen min er nærmest tom. Jeg har egentlig ikke råd til å kjøpe meg en ny dyr kjole. Men - jeg har en stroppeløs, mørk (sjokolade) brun kjole som jeg kjøpte for etpar år siden. Jeg har sett at den fargen går igjen på kjoler iår, så kanskje jeg kan bruke denne? Den er som sagt stroppeløs, ettersittende til hoftene, og går omtrent rett ned derfra. (Den er hverken spesielt trang eller spesielt vid nedover). Det er litt strech i stoffet, det er ikke skinnende på noen måte (kunne like gjerne hatt samme stoffet på en bukse liksom..) Dette var litt krøkkete forklart, men høres det ut som denne kjolen er pen nok til å gå med på julebord? Kan jo sprite den opp med sprekt tilbehør (sjal, smykker..), men hva og hvilke farger kunne passe til denne kjolen?
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2004 #2 Skrevet 11. november 2004 Brunt og turkis er jo veldig in for tiden!
Gjest gjesta Skrevet 11. november 2004 #3 Skrevet 11. november 2004 Jeg syntes gammelrosa er fint til brunt, men det avhenger jo av hvilke farger du kler/liker. Det høres helt klart ut som du kan bruke den kjolen, med smykker, veske og evt. skjal blir du sikkert kjempefin.
myagi Skrevet 11. november 2004 #4 Skrevet 11. november 2004 Den høres helt nydelig ut. Gammelrosa, creme og pistasj er farger som er fint til brunt. Turkis også hvis du vil være litt sprek i fargeveien. Gull er kjempefint til og veldig in i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå