AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #1 Skrevet 13. august 2016 Ut fra overskriften høres det kanskje ut som vi er 14, men vi er altså i midten av 30-årene. 😉 I begynnelsen av juli var jeg på date med en kjekk og hyggelig mann jeg møtte på Happn. Daten gikk kjempefint, vi hadde god kjemi og koste oss. I ettertid la vi hverandre til på Snapchat. Jeg har spurt et par ganger om å møtes for en kaffe, men det har ikke passet for ham. Ikke så rart, da han jobber et annet sted i landet og ikke er så veldig ofte hjemme. I tillegg har vi begge hatt ferie i juli og vært endel bortreist. Magefølelsen min sier meg tydelig at han ikke er spesielt interessert. Han har skrevet at han gjerne vil møtes igjen, men tar ikke initiativ. Han har vært hjemme et par ganger og hadde hatt mulighet til å høre om det passer da. Likevel sender han snaps omtrent hver dag. Jeg mistenker dog at dette er fellessnaps, og han svarer heller ikke på fellessnap jeg sender til han. Egentlig har jeg mest lyst til å slette han på snap. Har ingen interesse i snapene til en jeg har vært på en date med og som jeg kanskje ikke møter igjen. Samtidig er det synd hvis jeg sletter han nå hvis det kan bli noe mer. Hva tenker dere? Anonymkode: 1a395...67d
EvaLena Skrevet 13. august 2016 #2 Skrevet 13. august 2016 Spør han rett ut hva han tenker videre om dere, han må jo kunne svare på det om ikke annet.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #3 Skrevet 13. august 2016 Hvis han ikke tar initiativ, er det vel tvilsomt at han er interessert i noe mer. Du kan jo eventuelt gi ham en sjanse til før du sletter han, men det høres jo egentlig ut som at han har hatt muligheten. Det beste er vel å bli ferdig med han, slik at du kan gå videre og møte en annen. Anonymkode: 346af...5c9 2
Lurvetjofsa Skrevet 13. august 2016 #4 Skrevet 13. august 2016 Har opplevd det samme selv. Han er rett og slett ikke interessert. Hadde slettet han :-) 4
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #5 Skrevet 13. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ut fra overskriften høres det kanskje ut som vi er 14, men vi er altså i midten av 30-årene. 😉 I begynnelsen av juli var jeg på date med en kjekk og hyggelig mann jeg møtte på Happn. Daten gikk kjempefint, vi hadde god kjemi og koste oss. I ettertid la vi hverandre til på Snapchat. Jeg har spurt et par ganger om å møtes for en kaffe, men det har ikke passet for ham. Ikke så rart, da han jobber et annet sted i landet og ikke er så veldig ofte hjemme. I tillegg har vi begge hatt ferie i juli og vært endel bortreist. Magefølelsen min sier meg tydelig at han ikke er spesielt interessert. Han har skrevet at han gjerne vil møtes igjen, men tar ikke initiativ. Han har vært hjemme et par ganger og hadde hatt mulighet til å høre om det passer da. Likevel sender han snaps omtrent hver dag. Jeg mistenker dog at dette er fellessnaps, og han svarer heller ikke på fellessnap jeg sender til han. Egentlig har jeg mest lyst til å slette han på snap. Har ingen interesse i snapene til en jeg har vært på en date med og som jeg kanskje ikke møter igjen. Samtidig er det synd hvis jeg sletter han nå hvis det kan bli noe mer. Hva tenker dere? Anonymkode: 1a395...67d Hadde han vært intressert så hadde han gjort det han kunne for og treffe deg når han er hjemme. Anonymkode: 8b670...a8e 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #6 Skrevet 13. august 2016 Kanskje han er redd du ikke vil se han. At du ikke er interessert. Og at han derfor sitter på gjerdet og venter på at du skal ta initiativ. Jeg er selv dame, men blir oppgitt over at mange damer er tiltaksløse. Anonymkode: 590be...ac2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #7 Skrevet 13. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han er redd du ikke vil se han. At du ikke er interessert. Og at han derfor sitter på gjerdet og venter på at du skal ta initiativ. Jeg er selv dame, men blir oppgitt over at mange damer er tiltaksløse. Anonymkode: 590be...ac2 TS har jo spurt om å treffe han to ganger, hvor det ikke har passet for han. Anonymkode: b36d9...1c4 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #8 Skrevet 13. august 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS har jo spurt om å treffe han to ganger, hvor det ikke har passet for han. Anonymkode: b36d9...1c4 Har hun kommet med konkrete forslag på å møtes? Menn må ha konkrete forespørsler. Er halvveis spørsmål skjønner de ikke Anonymkode: 590be...ac2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #9 Skrevet 13. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han er redd du ikke vil se han. At du ikke er interessert. Og at han derfor sitter på gjerdet og venter på at du skal ta initiativ. Jeg er selv dame, men blir oppgitt over at mange damer er tiltaksløse. Anonymkode: 590be...ac2 Takk for svar alle sammen! Det var jeg som tok initiativ til det første møtet. De to andre gangene har jeg foreslått en konkret dag. Siste gangen skrev jeg at han fikk si fra hvis han ville møtes en annen dag. Da skrev han at han ville det og skulle si fra. Det er nå to uker siden. Huff, jeg ser jo nå veldig klart at han ikke er interessert. Sletter han fra snapchat! Anonymkode: 1a395...67d 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå