Blomsterenka Skrevet 11. november 2004 #1 Skrevet 11. november 2004 gjør jeg nå? Jeg hadde en brukeridentitet inne på Yahoo, men så kom jeg i skade for å trykke på noe (husker ikke hva det heter engang), som gjorde at verktøylinja øverst på skjermen er blitt mer komplisert. Det er greit nok, men nå vil maskinen logge seg på hele tiden, og jeg har ikke bredbånd...men den maser og spør om jeg skal koble på...så nå drar jeg snart ut kontakta... Det er skikkelig irriterende... Må jeg slette profilen min på Yahoo, eller er det andre måter å gjøre det på? Har ikke messenger, tror jeg da... I tillegg vil maskinen hele tida tilbake til Yahoo, og maskinen blir liksom narret til å tro at det er en slags startside jeg har tenkt å være på, og videre får jeg toskete meldinger når LiveUpdate til Norton holder på, som jeg må trykke på for at oppdateringen skal fortsette... Jeg skjønner faktisk ikke hva som skjer, hele maskinen er som forandret...
Grooo Skrevet 13. november 2004 #2 Skrevet 13. november 2004 Skjønner ikke helt hva du mener eller hva som er problemet, men en ting er jeg sikker på: Det hjelper ikke å slette Yahoo-profilen hvis noe er galt på maskina di.
Blomsterenka Skrevet 14. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2004 Det er ok nå, fikk en med datakunnskap til å se på maskinen, som etterhvert fikk blå skjerm osv.. Tror jeg må bli flinkere til å fatte hva jeg skal gjøre når slike ting oppstår, får skrive det ned, og ikke bare glemme det igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå