Gå til innhold

Kvinnelig versjon av "Good luck Chuck"

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste har vel sett filmen "Good luck Chuck",om han som blir dumpa av alle han har sex med. Også finner de drømmemannen som de ender opp med å gifte seg med. Vel,jeg er den kvinnelige versjonen av han. Alle menn jeg ligger med/dater forlater meg. Også ender de opp med å finne drømmedama. Dette gjør så vondt! 

Jeg var hos en katolsk presti går og prøvde å bli kvitt negativ energi. Men tror dere det går an å bli kvitt en slik forbannelse? Vet det høres crazy ut men jeg føler det som noen har kasta en forbannelse over meg :( 

Anonymkode: a2a87...ad2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres fantastisk ut. Du burde selge tjenestene dine.

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, amativeReflection skrev:

Det høres fantastisk ut. Du burde selge tjenestene dine.

Hvilke tjenester? Skjønner ikke hva du mener. Eres borracho? 

Greia er jo at jeg vil stoppe denne forbannelsen. Men hvordan? 

• Liker 1
Skrevet

Been there. Du har bare ikke funnet drømmemannen ennå. Det hviler ikke en firbannelse over deg. Du er garantert drømmedama til noen

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Been there. Du har bare ikke funnet drømmemannen ennå. Det hviler ikke en firbannelse over deg. Du er garantert drømmedama til noen

Har du opplevd det samme? Er bare så kjipt at det skjer HVER gang. Nå nærmer jeg meg 40.. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du opplevd det samme? Er bare så kjipt at det skjer HVER gang. Nå nærmer jeg meg 40.. 

Ja før jeg endelig traff min nåværende kjæreste så opplevde jeg det ganske ofte med menn som sa til meg at de ikke ønska noe forhold for så like etter finne drømmedama og bli sammen med henne ja. Han ene har fått barn og alt med ei. Så vil si jeg har opplevd det ja. 

Skrevet

Ryddet for innlegg på annet språk.

Raven Emerald, mod.

Skrevet

Jeg tror den eneste type mann du burde oppsøke er en psykolog

Anonymkode: 86436...dfa

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror den eneste type mann du burde oppsøke er en psykolog

Anonymkode: 86436...dfa

Hva har psykolog med saken å gjøre? De får jo ikke gjort noe med denne forbannelsen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...