AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #1 Skrevet 13. august 2016 De fleste har vel sett filmen "Good luck Chuck",om han som blir dumpa av alle han har sex med. Også finner de drømmemannen som de ender opp med å gifte seg med. Vel,jeg er den kvinnelige versjonen av han. Alle menn jeg ligger med/dater forlater meg. Også ender de opp med å finne drømmedama. Dette gjør så vondt! Jeg var hos en katolsk presti går og prøvde å bli kvitt negativ energi. Men tror dere det går an å bli kvitt en slik forbannelse? Vet det høres crazy ut men jeg føler det som noen har kasta en forbannelse over meg Anonymkode: a2a87...ad2
ajarRun Skrevet 13. august 2016 #2 Skrevet 13. august 2016 Det høres fantastisk ut. Du burde selge tjenestene dine. 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #3 Skrevet 13. august 2016 13 timer siden, amativeReflection skrev: Det høres fantastisk ut. Du burde selge tjenestene dine. Hvilke tjenester? Skjønner ikke hva du mener. Eres borracho? Greia er jo at jeg vil stoppe denne forbannelsen. Men hvordan? Anonymkode: a2a87...ad2 1
Maleficenta Skrevet 13. august 2016 #4 Skrevet 13. august 2016 Been there. Du har bare ikke funnet drømmemannen ennå. Det hviler ikke en firbannelse over deg. Du er garantert drømmedama til noen 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #5 Skrevet 13. august 2016 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Been there. Du har bare ikke funnet drømmemannen ennå. Det hviler ikke en firbannelse over deg. Du er garantert drømmedama til noen Har du opplevd det samme? Er bare så kjipt at det skjer HVER gang. Nå nærmer jeg meg 40.. Anonymkode: a2a87...ad2
Maleficenta Skrevet 13. august 2016 #6 Skrevet 13. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du opplevd det samme? Er bare så kjipt at det skjer HVER gang. Nå nærmer jeg meg 40.. Anonymkode: a2a87...ad2 Ja før jeg endelig traff min nåværende kjæreste så opplevde jeg det ganske ofte med menn som sa til meg at de ikke ønska noe forhold for så like etter finne drømmedama og bli sammen med henne ja. Han ene har fått barn og alt med ei. Så vil si jeg har opplevd det ja.
Raven Emerald Skrevet 15. august 2016 #7 Skrevet 15. august 2016 Ryddet for innlegg på annet språk. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #8 Skrevet 15. august 2016 Jeg tror den eneste type mann du burde oppsøke er en psykolog Anonymkode: 86436...dfa
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #9 Skrevet 15. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror den eneste type mann du burde oppsøke er en psykolog Anonymkode: 86436...dfa Hva har psykolog med saken å gjøre? De får jo ikke gjort noe med denne forbannelsen. Anonymkode: a2a87...ad2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå