AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #1 Skrevet 13. august 2016 Hvordan bryn liker egentlig dere? Syns dere det er fint med kjempe tykke og korte bryn på jenter? Liker dere påtegnet bryn? Formløse? For spisse etc? Hva er deres favoritt? Anonymkode: 95148...e96
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #3 Skrevet 13. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan bryn liker egentlig dere? Syns dere det er fint med kjempe tykke og korte bryn på jenter? Liker dere påtegnet bryn? Formløse? For spisse etc? Hva er deres favoritt? Anonymkode: 95148...e96 Hva mener du med korte bryn? Kan du linke til bilde eller forklare? Anonymkode: af150...058
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #4 Skrevet 13. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med korte bryn? Kan du linke til bilde eller forklare? Anonymkode: af150...058 Mange jenter kutter av "halen" på brynet Anonymkode: 95148...e96
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #5 Skrevet 13. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Mange jenter kutter av "halen" på brynet Anonymkode: 95148...e96 Jeg forstår Hvordan er dine bryn? Hvordan trives du best med at de er? Her er mange gode tips: http://gilmakeup.blogg.no/1425229940_yenbryn_gjr_du_disse_.html Anonymkode: af150...058
Søgni Skrevet 13. august 2016 #6 Skrevet 13. august 2016 Jeg liker bryn som passer ansiktet, det vil si formen og tykkelsen man er født med, stort sett. Hvis man prøver å tegne på seg tykkere bryn enn man har, nappe de mye tynnere, eller endre fasong som f.eks, å tegne de mer kurvet enn de er, så ender man stort sett opp med et resultat som absolutt ikke passer ansiktet. Da synes jeg ikke man blir så særlig fin. I tillegg synes jeg man skal være forsiktig med å bruke feil farger, om man bruker sminke på brynene. Selv er jeg mørk i håret og har bryn som er mørkere enn håret, så jeg har lite å gå på når det gjelder farger før det blir for mørkt, jeg synes blondiner ofte har litt mer slingringsmon uten at det ser ut som bryn og hår kræsjer helt. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #7 Skrevet 13. august 2016 Jeg synes en naturlig look er det peneste. Hva dette betyr for meg er bryn med litt tykkelse og litt form. Fargen bør samsvare (brunt, sort) eller passe (blondt, annen) egen hårfarge. Det aller viktigste er uansett å finne en form som passer en selv. Dette er individuelt. Jeg vet om flere som ikke passer til å ha spesielt markerte eller mørke bryn, mens andre hadde sett merkelige uten. Det er vanskelig å gi et fasitsvar. Jeg liker uansett ikke overfylte bryn, altså veldig definerte bryn som følge av sminke. Anonymkode: b5ed1...dde
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #8 Skrevet 13. august 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan bryn liker egentlig dere? Syns dere det er fint med kjempe tykke og korte bryn på jenter? Liker dere påtegnet bryn? Formløse? For spisse etc? Hva er deres favoritt? Anonymkode: 95148...e96 Det er ingenting i dette innlegget som beskriver en krise. Anonymkode: a2387...164 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå