AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #1 Del Skrevet 13. august 2016 Hei. Jeg har i en liten stund vært plaget med munnskjold på tannkjøttet, og skulle ta meg en titt med lys inni munnen for å se hvor ille det var. Så legger jeg merke til at jeg har en kul helt innerst i munnen ved drevelen, samt sår og kuler både under tungen og på tungen. Jeg har markert med en sirkel der jeg mener på bildene. Noen som har peiling på hva det kan være? Starten på munnkreft eller ser munnhulen min helt normal ut? og ja, jeg belager for super ekle bilder. Men måtte prøve å få nok fokus. Bør jeg ta meg en tur til tannlegen? Anonymkode: 8be8f...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 13. august 2016 #2 Del Skrevet 13. august 2016 Røyk, snus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #3 Del Skrevet 13. august 2016 1 minutt siden, QQbaby skrev: Røyk, snus? Jeg snuser ja, dessverre:( kan jo evt være d som er grunnen. Men håper ikke det er munnkreft. Snus frister ikke mer etter å ha sett det her. TS Anonymkode: 8be8f...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 13. august 2016 #4 Del Skrevet 13. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg snuser ja, dessverre:( kan jo evt være d som er grunnen. Men håper ikke det er munnkreft. Snus frister ikke mer etter å ha sett det her. TS Anonymkode: 8be8f...dfb Da legger man jo litt opp til det, ikke sant? Bare å droppe snusen og krysse alle fingre for at det ikke er for sent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #5 Del Skrevet 13. august 2016 Nå har jeg overhodet ikke kompetanse nok på munnhulekreft, men etter hva jeg vet er vedvarende røde og hvite flekker, som gjerne gjør vondt og kan blø, typiske symptomer på kreftutvikling. Når det gjelder kulen rett under tungen er dette helt vanlig. Det er heller ikke uvanlig at tungen, særlig på undersiden, ikke er helt jevn. Når det gjelder det andre du oppnevner kan jeg ikke si stort. Dersom du er mistenksom på kreft bør du absolutt oppsøke lege. Hva er det som har gjort at du har fått tankene inn på dette? Dreier deg seg om plagene du har hatt i den siste tiden, eller er det noe mer? Jeg synes imidlertid det er flott at du undersøker munnhulen din ettersom du snuser. Anonymkode: 2a5a3...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #6 Del Skrevet 13. august 2016 Jeg hatt sjukt mye forbigående munnkreft opp igjennom årene om bilde #2 er munnkreft. Det er nok vitaminmangel eller After. Anonymkode: 5193e...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beach Skrevet 13. august 2016 #7 Del Skrevet 13. august 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hatt sjukt mye forbigående munnkreft opp igjennom årene om bilde #2 er munnkreft. Det er nok vitaminmangel eller After. Anonymkode: 5193e...524 Tenker det samme som deg. Munnkreft er sjelden, og man skal ha røyket/snust veldig lenge for at dette skal kunne utvikle seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #8 Del Skrevet 13. august 2016 Du er jo i ferd med å ødelegge munnhulen din. Tennene dine kommer til å få etseskader og bli brune, så slutt med snusen så fort du kan Anonymkode: 83f21...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå