Gå til innhold

Anbefaling: dere som har uren, nuppete/kvisete hud som er fuktfattig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare opprette denne tråden for å dele et tips til dere med fuktfattig hud som er uren/får lett kviser.

Ikke meningen å være overbegeistret her, men alle dere som har hatt kviser i flere år og som har vanskelig for å finne en krem som passer kan kanskje skjønne begeistringen når man endelig finner noe som passer- her er mitt nye favoritt produkt; Avene Cleanance Hydra kremen på apoteket er noe av det beste jeg har prøvd. Anbefales uendelig mye! Huden har fått "spensten" og gløden tilbake, den flasser ikke mer, og den gir ingen nye kviser.  Jeg har tidligere fått veldig og pen ren hud av Avene serien, men de produktene jeg brukte da har gått ut så jeg har ikke brukt den på noen år..og de rensene de har er enten uttørrende eller lukter helt jævlig.. Uansett, denne kremen tror jeg er ny for jeg har ikke sett den før. Skulle ønske jeg fant den tidligere, hadde gjort det litt enklere for meg enn å gå på mange bomkjøp og penger ut vinduet.. Jaja.

husker ikke prisen eller hvilket apotek jeg kjøpte på men det er bare å søke på nett. :)

Anonymkode: 99065...178

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for tips! :)
Vet du om den er passer for dem med følsom hud? Har veldig lyst til å prøve en god kvisekrem med anbefaling, men er litt forsiktig med å prøve nye kremer i ansiktet. 

Skrevet
6 timer siden, Dark Angelina skrev:

Tusen takk for tips! :)
Vet du om den er passer for dem med følsom hud? Har veldig lyst til å prøve en god kvisekrem med anbefaling, men er litt forsiktig med å prøve nye kremer i ansiktet. 

Aveneproduktene er generelt milde så jeg tror det skal gå bra, men jeg vet ikke helt sikkert da jeg ikke har veldig følsom hud. Du kan sikkert spørre om en liten prøve,slik at du kan teste den før du kjøper hele tuben.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aveneproduktene er generelt milde så jeg tror det skal gå bra, men jeg vet ikke helt sikkert da jeg ikke har veldig følsom hud. Du kan sikkert spørre om en liten prøve,slik at du kan teste den før du kjøper hele tuben.

Takk, da skal jeg gjøre det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...