AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Jeg er en kvinne på 30 år som også er student. Ønsker en innboforsikring som kan dekke verdier opptil minimum 200 000,-, har dere en bra innboforsikring å anbefale meg? Anonymkode: 9565d...76d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #2 Skrevet 12. august 2016 Pris på innboforsikring varierer etter hvilket postnummer du har, hvilke medlemsfordeler du kan få om dumhar noe medlemskap i fagforeriningsorganisasjon, Turlaget eller andre. Så dette må nesten gå inn og søke på de ulike forsikringsselskapene på nett og bergene pris på. (Jeg holder på selv og ser at enndel ting varierer.) Beste pris betyr ikke beste forsikring, nødvendigvis. IF er nå så håpløs på kundeservice at jeg skal bort fra det selskapet. Anonymkode: b1e06...055
Million Skrevet 13. august 2016 #3 Skrevet 13. august 2016 (endret) Sjekk med banken din, hva de har å tilby. Jeg har innbo-forsikring via min bank (Dnb), og den dekker alt mulig rart. F.eks flytting (hvis flyttefolkene mister noe i bakken så det ødelegges) og hvis jeg husker rett; stjålet veske opptil 20.000,-. Prisen er 165,- i måneden. Tror jeg har fri dekning. Altså ikke noe maksbeløp. Nøyaktig pris for akkurat en selv må man være innlogget i nettbanken for å beregne. Tror sikkert din egen bank har noe tilsvarende tilbud. https://www.dnb.no/privat/forsikring/innboforsikring.html?WT.ac=Forside-nkop_forsikring_innboforsikring_k2-v1&WT.svl=Carousel PS! Mener å huske at egenandelen ved uhell osv er på rundt 3000,- Endret 13. august 2016 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå