Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 30 år som også er student. Ønsker en innboforsikring som kan dekke verdier opptil minimum 200 000,-, har dere en bra innboforsikring å anbefale meg?

Anonymkode: 9565d...76d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pris på innboforsikring varierer etter hvilket postnummer du har, hvilke medlemsfordeler du kan få om dumhar noe medlemskap i fagforeriningsorganisasjon, Turlaget eller andre. Så dette må nesten gå inn og søke på de ulike forsikringsselskapene på nett og bergene pris på. (Jeg holder på selv og ser at enndel ting varierer.) Beste pris betyr ikke beste forsikring, nødvendigvis. IF er nå så håpløs på kundeservice at jeg skal bort fra det selskapet. 

Anonymkode: b1e06...055

Skrevet (endret)

Sjekk med banken din, hva de har å tilby. Jeg har innbo-forsikring via min bank (Dnb), og den dekker alt mulig rart. F.eks flytting (hvis flyttefolkene mister noe i bakken så det ødelegges) og  hvis jeg husker rett; stjålet veske opptil 20.000,-.

Prisen er 165,- i måneden. Tror jeg har fri dekning. Altså ikke noe maksbeløp. Nøyaktig pris for akkurat en selv må man være innlogget i nettbanken for å beregne. Tror sikkert din egen bank har noe tilsvarende tilbud.

https://www.dnb.no/privat/forsikring/innboforsikring.html?WT.ac=Forside-nkop_forsikring_innboforsikring_k2-v1&WT.svl=Carousel

PS! Mener å huske at egenandelen ved uhell osv er på rundt 3000,-

Endret av Million

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...