Kvinne87Rogaland Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Harry Potter and the cursed Child er jo et "screenplay" og det gjør meg litt skeptisk. Har prøvd å lest slikt før og synes det er slitsomt. Gidder ikke bruke penger på det hvis det er bedre å se det på scenen. Noen som kan gi tilbakemelding på boka?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #2 Skrevet 12. august 2016 Håper Draco Malfoy fra Harry Potter 1 gjør comeback. Den sleiken var SWAG! Anonymkode: f22bc...abc
fiole Skrevet 12. august 2016 #3 Skrevet 12. august 2016 Jeg tenker at det er en del mennesker som har lest den, ja
Hecubaa Skrevet 13. august 2016 #4 Skrevet 13. august 2016 Jeg likte boka kjempegodt og hadde ingen problemer med at den er skrevet i manusform.
Snowbrigade Skrevet 25. august 2016 #5 Skrevet 25. august 2016 Den var fantastisk. Det kommer litt an på hvor viktig skildringer osv er for deg når du leser. Jeg er mye mer opptatt av dialog og følelser, og fordi det kun er basert på dialog, så blir det jeg liker best fokusert mest på og det føles mye sterkere enn I andre bøker. Fremdriften er litt uvant, ettersom det først går veldig raskt fremover, og det føles kanskje litt mindre "vitenskaplig" I den grad man kan kalle harry potter det for hun går litt bort fra sine egne regler uten at jeg skal gå inn på hva. Men gjensynet med kjente karakterer og tanker om hvordan ting kunne ha vært annerledes var noe jeg koste meg veldig med absolutt verdt tida det tar å lese, man lever seg fort inn i dialogen.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 25. august 2016 #6 Skrevet 25. august 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 25. august 2016 #7 Skrevet 25. august 2016 Så lenge de som står bak klarer å skrape til seg en del penger, så er de vel godt fornøyde. 0g enkelte Harry Potter-tilhengere leser vel hva det det skal være, så lenge det har "Harry Potter" skrevet på seg... Anonymkode: 52dd1...ccb
letterbomb Skrevet 26. august 2016 #8 Skrevet 26. august 2016 Jeg har begynt, men er fortsatt litt skeptisk. Liker "oppsettet", og veldig glad i dialog, men føler noe mangler på en måte. Og så synes jeg det hopper litt fort til å begynne med. Så blir jeg litt forvirra over hvem som sier hva, for jeg har en tendens til å bare lese det som blir sagt, hahaha.
Marisana Skrevet 27. august 2016 #9 Skrevet 27. august 2016 Har ikke lest den enda, men jeg kjenner det nesten gjør vondt hver gang jeg går forbi den i hyllene på diverse bokhandlere. Skal se stykket i London i oktober, gleder meg som en liten unge, og har derfor nektet meg selv å lese boka før den tid. Vil at den første opplevelsen av denne fortellingen skal være stykket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå