AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Hvor ville du dratt? Bor på Østlandet Anonymkode: d9554...b53
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #2 Skrevet 13. august 2016 Lillehammer. - Maihaugen - Lilleputthammer - Hunderfossen - Hafjell Lekeland - Jorekstad Fritidsbad Anonymkode: adcef...641
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #3 Skrevet 13. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lillehammer. - Maihaugen - Lilleputthammer - Hunderfossen - Hafjell Lekeland - Jorekstad Fritidsbad Anonymkode: adcef...641 Dette pluss Barnas går. Kjempe koselig. Geitekillinger, llamaer og andre dyr å kose med. Anonymkode: 54cad...d5b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #4 Skrevet 15. august 2016 Vi var også på Hunderfossen med barn i den alderen. Bodde i en hytte på campingen, rett ved parken og Barnas gård. KJEMPEkoselig. vi gjorde alle campinggreiene somo jeg husket fra jeg var barn (minigolf, pusse tennene på fellesdoen, etc). Pluss at Hunderfossen parken var veldig koselig og en stor positiv overraskelse (jeg syntes den var kjip da jeg var liten). Ville dratt dit mens barna er små, det er litt mindre å gjøre for større barn (perfekt for barn fra 2 til 8-9 år). Bortsett fra berg- og dalbanen. Anonymkode: 22fcc...b48
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #5 Skrevet 15. august 2016 Den 13. august 2016 at 17.59, AnonymBruker skrev: Dette pluss Barnas går. Kjempe koselig. Geitekillinger, llamaer og andre dyr å kose med. Anonymkode: 54cad...d5b Nevnte med vilje ikke Barans gård fordi sesongen snart er slutt(stenger den 21 august) Anonymkode: adcef...641
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå