Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....ja, er det bare i gull eller rødt eller en annen farge eller bruke dere alle mulige farger?

Her i huset blir treet pyntet med ett sammensurium av pynt. Kuler jeg kjøpte da jeg flyttet hjemmefra, kuler, flagg og små fugler som jeg har arvet etter mine besteforeldre og som derfor btyr mer for meg enn at det ser pent ut. Min manns julepynt blir også hengt opp, selv om der er det mye mindre å hente enn det jeg hadde i min eske da vi flyttet sammen.

Jeg var veldig glad i spiret etter besteforeldrene mine, men det knuste da vi flyttet og etter det har vi hatt stjerne med lys i på toppen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så glad i dill og dall.

Stort sett pynter jeg med sløyfer og en og annen smell-bon-bon. Vi har også noen enkle kuler i rødt, gull, grønt og blått. Ikke glitter.

Skrevet

Juletrekuler i gull og dyp rødt, juletrestjerne fra Georg Jensen

Skrevet

I år skal vi feire alene i leiligheten for første gang. Jeg skal jobbe 1.og 2.juledag "#"!%#"%#% turnus....

så da blir det å pynte leiligheten til jul. Vi har ikke gjort det før, så ikke helt visten med å styre når vi skulle bort allikevel. Men i år, da!

Det blir nok ikke noe tre på oss, men har en trollhasselgren som jeg pynter etter årstidene. Egg til påske, feks (og små skjelettfisk til hverdags :-) )

nå til jul skal jeg pynte med bittesmå englevinger i trollhasselen. Stilig!

Sorry, det ble en liten avsporing fra temaet "hva pynte treet med?" men det blir som et bittelite tre..

M

Skrevet

Hovedfargen er rød. mamma har masse heklede hjerter fra oldemor som hun pynter treet med. kulene er også rød. har et mørkeblått spir i toppen.

Skrevet

Stjerne i toppen, lys (flere farger), kuler, istapper, små fugler og enda litt til. Det er i allefall mange forskjellige farger. Synes de beste juletrærne er de personlige, med all slags pynt, gjerne hjemmelaget, ellers blir det så upersonlig og kjedelig, totalt ujulete.

Skrevet
Juletrekuler i gull og dyp rødt' date=' juletrestjerne fra Georg Jensen[/quote']

Åh...julestjerne fra Georg Jensen. Er den kul? *lete på nettet* Min plast-dings er definitvt moden for fornying. Men alt jeg finner ser jo likt ut.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Mange forskjellige farger og ulike kuler.

Skrevet

Hos svigers blir det en salig blanding av farger. De henger opp alt de har på treet, siden svigerinna mi insisterer. Det inkluderer det hun og samboeren min lagde på barneskolen. :ler: Samboeren min synes ikke noe om det. :ler:

Skrevet

Gullkuler og røde kuler, med spyd i toppen. Ikke noe stjerne her i gården. Ikke noe pynt laget på skolen, alt skal matche.

Nå har jeg akkurat kjøpt inn irrgrønne småkuler som matcher gulvteppet vårt, så nå må vel den røde pynten vike.

Tror juletreet er det eneste punktet jeg er helt opptatt av skal være perfekt. Resten av huset, resten av året er mannens gebet :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Hos svigers blir det en salig blanding av farger. De henger opp alt de har på treet, siden svigerinna mi insisterer. Det inkluderer det hun og samboeren min lagde på barneskolen. :ler: Samboeren min synes ikke noe om det. :ler:

Ikke ukjent det der nei. En forstår sjarmen med dette

med årene. Ingenting er som en juletre med et

ordentlig personlig preg. Jeg synes designer pynting

blir litt stusselig. Iallefall om det ikke er noen kurver

el. en har laget selv på treet.

Gjest Anonymous
Skrevet

her i huset pynter barna juletreet, og da blir det mye rart der, men det er det som er sjarmen.Menjeg hnger alltid julepynten som jeg er redd for høyt oppe (arvet pynt, og det som ungene har lagd)

Skrevet

Slik er treet vårt også, et helt tre fylt av minner og farger.

Vi hadde eget tre for første gang i fjor, så vi har kuler i rødt, norske flagg og glitter. I tillegg kommer popcorn lenkene vi lager lillejulaften og mens vi ser TV på dagen på julaften. Vi har også juletrepynt Vesla har laget og som vi selv lagde da vi gikk i barnehagen og på skolen.

Regner med å kjøpe litt mer pynt til treet i år, men hva og i hvillken farge, se det vet jeg ikke ennå.

Skrevet
Synes de beste juletrærne er de personlige' date= med all slags pynt, gjerne hjemmelaget, ellers blir det så upersonlig og kjedelig, totalt ujulete.

:Nikke: Helt enig. "handlesentertrær" blir for upersonlig for meg å ha i stua.

Vi har stjerne i toppen, div kuler og figurer, flagg og glitter. Noe pynt er ny og noe er gammel, noe kjøpt og noe hjemmelaget.

Skrevet
I tillegg kommer popcorn lenkene vi lager lillejulaften

Hva i all verden er popcornlenker...? :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...