AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Jeg har en ganske anonym profil på Sukker og bare sjekker litt om det er noe for meg. Et par-tre har tatt kontakt og en spesielt skrev en del en kveld. Jeg var litt tilbakeholden men vennlig og svarte på spørsmålene. Etterpå har han blokkert meg.. Hva er det for noe? Gjør menn sånn når de prøver seg på noen og ikke får den responsen de ønsker umiddelbart? Anonymkode: 3f231...0b9
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #2 Skrevet 12. august 2016 Jeg har opplevd noen ganger at noen har skrevet til meg først uten at jeg har svart (fordi jeg ikke var interessert). Så har de skrevet på nytt og ønsket svar. Da har jeg høflig svart at jeg ikke er interessert, og etterpå har de blokkert meg. Jeg har også opplevd en som har blokkert meg før jeg rakk å lese hans første og eneste melding, hvor han hadde bedt meg ut på kaffe. Jeg tenker at det er såret stolthet. Men det er en merkelig kombinasjon å være pågående og samtidig ha sårbart ego. Anonymkode: 92a34...a59 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #3 Skrevet 14. august 2016 Jeg har blokkert mange på nettdating. Det har ingenting med "såret stolthet" å gjøre - flere ganger er det jeg som ikke er interessert i dem. Det er rett og slett en enkel måte å filtrere ut de som er uaktuelle. Noen menn kaster et vidt nett med generiske meldinger og glemmer hvem de har sendt meldinger til tidligere. Så får jeg nye meldinger av noen jeg ikke var interessert i i utgangspunktet. Derfor kutter jeg av hvem som KAN sende meldinger. Ellers har jeg noen ganger vært redd for at noen som kontakter meg er venner av venner, og hvis de er uaktuelle sørger jeg bare for å kutte kontakten totalt. Anonymkode: 25cb0...9b5 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #4 Skrevet 14. august 2016 Jeg tror mange menn er lei av avslag og blokkerer derfor kjapt om de får lunka respons tilbake. De orker ikke kaste bort tid på noe som er dødfødt. Det har de gjort nok. Jeg prøver å behandle alle menn med respekt når det gjelder nettdating. De skal ha kudos for å gi oss en sjans. Men det finnes også menn som bare samler matcher for å booste selvtilliten. De vil bare se om de har sjans på deg, men har aldri vært interessert. Anonymkode: cfd4f...a59 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #5 Skrevet 14. august 2016 Den 8/12/2016 at 21.39, AnonymBruker skrev: Jeg har en ganske anonym profil på Sukker og bare sjekker litt om det er noe for meg. Et par-tre har tatt kontakt og en spesielt skrev en del en kveld. Jeg var litt tilbakeholden men vennlig og svarte på spørsmålene. Etterpå har han blokkert meg.. Hva er det for noe? Gjør menn sånn når de prøver seg på noen og ikke får den responsen de ønsker umiddelbart? Anonymkode: 3f231...0b9 Det dere kvinner ikke forstår er at det finnes 3,52 milliarder kvinner i verden. Bare tenk hvor mange kvinner mellom 20 og 40 år det finnes i Norge og hvor mange av disse en mann vil ha tid til å møte gjennom livet og kunne velge mellom. Mannen har et hav å velge i og å blokkere kvinner som ikke viser noe respons gjør utvelgelsen lettere. Anonymkode: 80de2...ad7 1
Cata Skrevet 14. august 2016 #6 Skrevet 14. august 2016 Har aldri prøvd nettdating men ble litt nysgjerrig. Hvorfor blokkere noen som ikke viser interesse? De vil jo uansett ikke ta kontakt siden de ikke er interessert, så hvorfor ikke bare la dem forsvinne uten blokkering. Ville trodd blokkering var mer for å stenge ute duster man ikke vil skal kontakte en.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #7 Skrevet 14. august 2016 En sær ting dere jenter gjør er å si noe som 'hei', og etter jeg svarer med det samme så blir det helt stille... Anonymkode: 03162...cd2 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #8 Skrevet 14. august 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blokkert mange på nettdating. Det har ingenting med "såret stolthet" å gjøre - flere ganger er det jeg som ikke er interessert i dem. Det er rett og slett en enkel måte å filtrere ut de som er uaktuelle. Noen menn kaster et vidt nett med generiske meldinger og glemmer hvem de har sendt meldinger til tidligere. Så får jeg nye meldinger av noen jeg ikke var interessert i i utgangspunktet. Derfor kutter jeg av hvem som KAN sende meldinger. Ellers har jeg noen ganger vært redd for at noen som kontakter meg er venner av venner, og hvis de er uaktuelle sørger jeg bare for å kutte kontakten totalt. Anonymkode: 25cb0...9b5 Men de kan jo se at du har blokkert dem. Jeg synes det virker litt demonstrativt å blokkere noen. Når jeg blokkerer noen er det enten fordi de har vært masete eller ufine, så da er det ikke noe pinlig at jeg blokkerer dem, men bare fullt fortjent. Anonymkode: 92a34...a59
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #9 Skrevet 15. august 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: En sær ting dere jenter gjør er å si noe som 'hei', og etter jeg svarer med det samme så blir det helt stille... Anonymkode: 03162...cd2 Opplever ofte det samme.Bare svarer "hei" tilbake selv så får de være pådriveren om de vil noe mer. Makan til tafatt åpning skal man lete lenge etter, men av oss menn så forventer de å bli tatt med storm fra første melding Anonymkode: 2782a...20f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå