AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #21 Skrevet 14. august 2016 15 timer siden, Riskrem skrev: Jeg er superfornøyd med min Trailz. Den er lett og veldig behagelig å trille på alle mulige underlag, og enkel å legge sammen. Babyen har god plass inni og ligger høyt slik at jeg har lett tilgang til henne hele tiden. Masse oppbevaringsplass under teller positivt. Kvaliteten er også god, og vognen føles robust. Det eneste negative jeg vil påpeke er elendig solskjerming, og at liggedelen er litt stor. Måtte kjøpe en sånn Tinkafu-skjerm for å skjerme for solen. Og vognen tar stor plass i bilen pga liggedelen. Men ellers er jeg storfornøyd. Stokke trailz står høyest på ønskelisten min, men søsteren min kommenterte av det var liten plass i liggedelen? At den er smal liksom. Stemmer dette? Jeg har enda god tid, så jeg har ikke tatt runden å kikket på ulike vogner, men syns jo det hørtes rart ut. Anonymkode: fff53...cd1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #22 Skrevet 14. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stokke trailz står høyest på ønskelisten min, men søsteren min kommenterte av det var liten plass i liggedelen? At den er smal liksom. Stemmer dette? Jeg har enda god tid, så jeg har ikke tatt runden å kikket på ulike vogner, men syns jo det hørtes rart ut. Anonymkode: fff53...cd1 Jeg har sett på målene på den kontra den emmaljunga Edge duo som jeg hadde før og de er ca like mener jeg å huske. Like lengde i hvertfall, men kanskje det skiller noen cm på bredde? Anonymkode: 9b5da...25b
Riskrem Skrevet 14. august 2016 #23 Skrevet 14. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Stokke trailz står høyest på ønskelisten min, men søsteren min kommenterte av det var liten plass i liggedelen? At den er smal liksom. Stemmer dette? Jeg har enda god tid, så jeg har ikke tatt runden å kikket på ulike vogner, men syns jo det hørtes rart ut. Anonymkode: fff53...cd1 Hmmm, jeg vil nok ikke si at den er smal. Tror den er ganske normal i størrelsen. Babyen min har god plass å bevege seg på, og hun er ganske stor. Men nå har ikke jeg erfaring med andre vogner enn Trailz så det beste du kan gjøre er nok å sammenligne med andre vogner i butikken.
litleMeg Skrevet 14. august 2016 #24 Skrevet 14. august 2016 Jeg har Stokke trailz. Kjempe fornøyd. God plass både i vognen og under. Var skeptisk til sportsdelen, men har ikke vore noe problem. Supert å kunne ha den begge veier. Vognen er og lett å kjøre pga lufthjulene. Kjører fint på brostein og på skogsvei. Også fin i butikker med tanke på at den kan snus veldig lett.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #25 Skrevet 15. august 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha! Følte meg helt lik da vi prøvde den i butikken. Vi endte opp med bugaboo buffalo. De har like mye plass i bagen sa damen i butikken, men trailz virker større fordi den er mer klumpete bygd. Anonymkode: a031e...014 Akkurat det samme følte jeg. Jeg hadde også lyst på Stokke Trailz, men hadde også sett litt på Bugaboo Buffalo. Når vi prøvde vognene ble det helt klart for meg at Stokke dessverre ble litt for stor for lille meg. Vi kjøpte derfor Bugaboo. Babyen er ikke født ennå, så vet jo ikke om vi blir fornøyd når vogna tas i bruk, men den står oppslått i kjelleren og føles veldig riktig nå, hvertfall. Anonymkode: c8d72...840
Bananfluggu Skrevet 15. august 2016 #26 Skrevet 15. august 2016 Har brukt Stokke Trailz i 4 mnd nå. Veldig fornøyd med bagdelen og trillegenskapene, men det er alt for dårlig solskjerming. Kalesjen er kort!
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #27 Skrevet 15. august 2016 2 timer siden, Bananfluggu skrev: Har brukt Stokke Trailz i 4 mnd nå. Veldig fornøyd med bagdelen og trillegenskapene, men det er alt for dårlig solskjerming. Kalesjen er kort! Tror nok dette gjelder de fleste vogner. Jeg har ikke stokke, men min også har for kort kalesje. Kjøpe bare en sånn "forlengelse" til å feste på kalesjen. Kosta 150 kr. Anonymkode: 7593e...063
juliane Skrevet 15. august 2016 #28 Skrevet 15. august 2016 Jeg er superfornøyd med min Trailz. Vi er høye foreldre, og trives veldig godt med å ha henne så høyt oppe. Vi gjorde motsatt av et par andre her i tråden, droppet Bugaboo fordi den var aaaaaltfor lav. (Baby ligger jo knapt over knehøyde i Bugaboo.) Vogna er god i byen med alle fortauskanter, brostein og ulike underlag, og samtidig veldig lett å styre. Og det er plass til MASSE under vogna, helt genialt hvis man bor sånn til at man ikke kjører bil overalt. Av negative ting er kalesjen som nevnt litt kort, og min vogn knirker endel. Den er også ørlite grann bredere enn enkelte andre vogner, jeg har opplevd å måtte åpne begge dører i en "dobbeltytterdør" for å komme inn. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #29 Skrevet 15. august 2016 Bugaboo og Trailz er jo nesten rake motsetninger når det kommer til høyde - bugaboo er veldig lav, Trailz er veldig høy. Anonymkode: 8398b...1fe 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #30 Skrevet 15. august 2016 2 timer siden, juliane skrev: Jeg er superfornøyd med min Trailz. Vi er høye foreldre, og trives veldig godt med å ha henne så høyt oppe. Vi gjorde motsatt av et par andre her i tråden, droppet Bugaboo fordi den var aaaaaltfor lav. (Baby ligger jo knapt over knehøyde i Bugaboo.) Vogna er god i byen med alle fortauskanter, brostein og ulike underlag, og samtidig veldig lett å styre. Og det er plass til MASSE under vogna, helt genialt hvis man bor sånn til at man ikke kjører bil overalt. Av negative ting er kalesjen som nevnt litt kort, og min vogn knirker endel. Den er også ørlite grann bredere enn enkelte andre vogner, jeg har opplevd å måtte åpne begge dører i en "dobbeltytterdør" for å komme inn. Ang knirking. Jeg har ikke stokke, men min vogn begynner å knirke når det blir dårlig med luft i hjulene. Så hvis dere ikke allerede har gjort det så ville jeg fylt på nytt Anonymkode: 7593e...063
juliane Skrevet 15. august 2016 #31 Skrevet 15. august 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ang knirking. Jeg har ikke stokke, men min vogn begynner å knirke når det blir dårlig med luft i hjulene. Så hvis dere ikke allerede har gjort det så ville jeg fylt på nytt Anonymkode: 7593e...063 Takk for tips! Vi har fylt, men det begynner jo å bli en stund siden. Verdt å sjekke ut, selv om jeg føler det er selve "karosseriet" som knirker. Er ikke noe stort problem, er bare irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå