Gå til innhold

Trenger nye renseprodukter og ansiktskrem


Hilde

Anbefalte innlegg

Jeg ser dere snakker om Dermalogica, og at mange er storfornøyd. Så da tenkte jeg vel egentlig at jeg skulle prøve jeg også, men trenger litt hjelp til å finne ut hva jeg trenger.

Jeg har tørr hud, og sliter litt med eksem innimellom, men kan også få en kvise eller to i tsonen. Nå bruker jeg simple sine produkter, og er greit fornøyd, men det er noe som mangler. Fra før har jeg testet Clinique (som var helt forferdelig, rensevannet deres gjorde at jeg fikk knallrødt utslett i hele ansiktet..), og diverse apotekvarianter.

Så, har dere noen forslag? Det er viktig at det er enkle greier, jeg orker ikke fire kremer, en øyegele og fem renseprodukter, da blir det bare stående på hylla allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Du høres ut som meg....

Jeg bruker Ultracalming Cleanser som rens, det er en kremgele som ikke skummer, og som ikke tørker ut. Så bruker jeg Intensive Moisture Balance om vinteren, Skin Smoothing Cream ellers. I tillegg bruker jeg en krem med glykolsyre, men det er ekstra.

Ansiktsvannet til Dermalogica likte jeg ikke, det sved på huden. Hudpleieren har dessuten sagt at jeg ikke trenger ansiktsvann, at det er mer en bonus enn en nødvendighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt levert! :)

Kremgele som rens høres bra ut. De tidligere renseproduktene jeg har brukt har stort sett fått huden til å virke fire nummer for liten, så kanskje det problemet blir løst også.

Jeg leste om de to kremene på lookfantastic, og jeg tror nok jeg skal satse på Intensive Moisture Balance nå som vinteren kommer. Som de fleste andre med tørr hud/eksem blir jeg betraktelig bedre når det er sommer, så da får jeg eventuelt prøve en annen når den tid kommer.

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...