Gå til innhold

Ble kjæresten min trakassert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min hadde nettopp sitt livs jævligste natt. Hun er på studietur i utlandet, og sover på rom med en annen kvinne. Denne kvinnen hadde overnattingsbesøk av en som er ansatt som kokk på hotellet, og det var høylytt pusting store deler av natten. Dette gjorde at kjæresten min ikke fikk sove.

Hva ville du gjort?

Anonymkode: c9b94...5b3

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Spurt om jeg fikk vært med :fnise: Neida, bare sagt ifra at de fikk gå en annen plass så hun får sove i fred :)

Skrevet

Nei hun ble ikke trakassert.

Men syns ikke at hun som hun delte rom med tok særlig hensyn.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min hadde nettopp sitt livs jævligste natt. Hun er på studietur i utlandet, og sover på rom med en annen kvinne. Denne kvinnen hadde overnattingsbesøk av en som er ansatt som kokk på hotellet, og det var høylytt pusting store deler av natten. Dette gjorde at kjæresten min ikke fikk sove.

Hva ville du gjort?

Selvfølgelig ble hun ikke trakassert!!

Riktignok kunne de to andre ha tatt hensyn til tredjemann, men det kan i verste fall kalles irriterende!

• Liker 4
Gjest Coolaid
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville du gjort?

Nå spør du om to forskjellige ting her:

Nei, hun ble ikke trakassert.

Jeg hadde bedt dem dra et annet sted å pule (Men kun dersom jeg ikke ble kåt av å se/høre på...) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...