Gå til innhold

Matte 1P og 2P.. trenger å få det inn med teskje jeg!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 14.8.2016 at 13.52, TinyBean skrev:

Jeg må selv gå 1p og 2p, men jeg skal erstatte 1MY fra reform 94 så det er vel ikke helt samme greia. Man må visst ha 8-timers matte i stedenfor 5 som det var før Kunnskapsløftet nå etter det jeg har lest. 1P og 2P dekker dette tror jeg.

Men dette går nok fint, ts! Snakk med de på voksenopplæringen, de er der for å hjelpe :laugh: Heier på deg!

Tusen takk, TinyBean! :D Jeg skal nok få orden på ting! Dette er bare litt nytt for meg :) Vet du forresten om man trenger grafisk kalkulator når man skal ta 1P matte? :) Jeg heier på deg også, og ønsker deg masse lykke til!

9 timer siden, KatyP skrev:

Det er svært få som er god på alt. Ingen vil jeg påstå. For de som er lynende intelligente på skolen og kalles genier er ofte sosialt litt utfordret. Mennesker er skapt litt slik at noen er gode på noe andre på annet tenker jeg.

Igjen, fantastisk godt skrevet! Og veldig enig med deg, KatyP! :) Jeg tror du er en smart og oppegående jente! ;)

TS

Anonymkode: c0329...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk, TinyBean! :D Jeg skal nok få orden på ting! Dette er bare litt nytt for meg :) Vet du forresten om man trenger grafisk kalkulator når man skal ta 1P matte? :) Jeg heier på deg også, og ønsker deg masse lykke til!

Igjen, fantastisk godt skrevet! Og veldig enig med deg, KatyP! :) Jeg tror du er en smart og oppegående jente! ;)

TS

Anonymkode: c0329...7de

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.8.2016 at 11.49, KatyP skrev:

Det er svært få som er god på alt. Ingen vil jeg påstå. For de som er lynende intelligente på skolen og kalles genier er ofte sosialt litt utfordret. Mennesker er skapt litt slik at noen er gode på noe andre på annet tenker jeg.

Folk som kaller andre, er gjerne de som er litt svakere stillet. Jeg kan love deg det ikke er noe hyggelig å få slengt setter seg ordet "geni" bare fordi de selv ikke klarte en gjennomsnittlig karakter i en prøve.

Jeg kjenner personlig masser av personer som er langt over gjennomsnittet god på svært store områder, uten at man gir de noe kallenavn. De er høyt fungerende i det sosiale også. Det er kun de som ikke er så flink som snakker nedsettende om de som er flinkere enn de.

De som er flinke har en evne og en kapasitet til å bli flinkere på stort sett alt, enn de med en mindre kapasitet ikke kan bli flinkere på.

Anonymkode: 722ee...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok nettopp opp fagene man trenger for 23/5 generell studiekompetanse.

Det er 9 karakterer hvis du tar det som privatist. 

Matte 1p, matte 2p, historie, samfunnsfag, engelsk, naturfag, norsk hovedmål, norsk sidemål og norsk muntlig. 

Anonymkode: 8bf2c...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...