Gå til innhold

Er det mulig å teipe kjøkkenbelysning over benk istedenfor å montere??

Anbefalte innlegg

Skrevet
Et øyeblikk siden, alexis112 skrev:

Taklampen har 3 spotlights, men 2 av de fungerer ikke..
Med unntak av manglene bor jeg fint til med en (relativt) rimelig leie, i midten av Oslo sentrum. Jeg og samboeren min har ikke råd til noe dyrere, da vi er studenter. 

De 2 spotlightene som ikke fungerer, hva er evt galt med de? Har dere forsøkt å bytte "pære" i de, uten hell?

Anonymkode: 8ccb3...eed

Skrevet

Angående komfyren som ikke virker som den skal.

Er det mulighet for at dere kjøper eller får en gratis pent brukt komfyr gjennom Finn, og at huseieren kan ta vare på den ødelagte komfyren selv, dersom det ikke er plass i boden til den?

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De 2 spotlightene som ikke fungerer, hva er evt galt med de? Har dere forsøkt å bytte "pære" i de, uten hell?

Jeg vet faktisk ikke. Jeg har prøvd å bytte pære, men den vil bare ikke fungere. Samboeren min skiftet lampe på soverommet, og da så han at den forrige lampen var montert feil. Vi hadde hatt problemer med den også. Kanskje det er det som er årsaken til den på kjøkkenet? Jeg unngår for det meste å bruke den taklampen egentlig.

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angående komfyren som ikke virker som den skal.

Er det mulighet for at dere kjøper eller får en gratis pent brukt komfyr gjennom Finn, og at huseieren kan ta vare på den ødelagte komfyren selv, dersom det ikke er plass i boden til den?

Det er såklart mulig:) Men er få gratis komfyrer på finn som fungerer bra? Ihvertfall når jeg har lett

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, alexis112 skrev:

Jeg vet faktisk ikke. Jeg har prøvd å bytte pære, men den vil bare ikke fungere. Samboeren min skiftet lampe på soverommet, og da så han at den forrige lampen var montert feil. Vi hadde hatt problemer med den også. Kanskje det er det som er årsaken til den på kjøkkenet? Jeg unngår for det meste å bruke den taklampen egentlig.

Det er såklart mulig:) Men er få gratis komfyrer på finn som fungerer bra? Ihvertfall når jeg har lett

I verste fall kan disse lampene være brannfarlige.

Kan du ha en smal stålampe (som tar liten plass) stående på rommet ved siden av kjøkkenet, som kan lyse inn på kjøkkenet, dersom du ikke får plass til en slik i et hjørne på kjøkkenet?

De komfyrene som jeg linket til, sto det i annonsene at var i orden.

Skrevet
9 minutter siden, alexis112 skrev:

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=80580148

http://m.finn.no/bap/free/search.html?q=Komfyr&location=0.20061&filters

Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leste du brukeranmeldelsene på det produktet som du foreslår?

Les 2 av de under her:

" Efter två dagar började de gradvis lysa mindre och mindre för att sedan sluta helt. Tycker att de borde klara mer än sammanlagt 48 timmar med tanke på att det är led. Sedan trillade de ner en efter en så den dubbelhäftande tejpen var för svag."

"Not very bright making it useless so unless you just like some mood light of some sort save your money .... "

Nei. Det er begrenset hvor mye tid jeg gidder å bruke på å finne det perfekte benkelyset for en ukjent person på kg. Lese anmeldelser får hun jammen meg gjøre selv :P

Endret av penny_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...