Hilde Skrevet 11. november 2004 #1 Skrevet 11. november 2004 Og ordnet fast trekk så jeg sparer 2000 i mnd fra 1 januar. 1250 til bsu, og 750 til høyrente(høy rente du lissom..)konto. Endelig har jeg fått surra meg til å ordne en fast avtale, for jeg klarer ikke spare ellers. *litt stolt*
Gjest 1111 Skrevet 11. november 2004 #2 Skrevet 11. november 2004 Så flink til å spare skulle jeg og vært :-)
Chiquita Skrevet 11. november 2004 #3 Skrevet 11. november 2004 Flinke Newt Kanskje en ide for mange andre også? (skulle gjerne gjort det jeg, men uten fast inntekt så blir det lite å spare, liksom) :-?
Gjest Lea Skrevet 11. november 2004 #4 Skrevet 11. november 2004 Bare synd at det r så altfor lett å stoppe disse faste trekkene midlertidig eller for godt :oops: Jeg hadde fast trekk på 1500 til BSU tidligere. Såvar bank-mannen så dum og fortelle meg at jeg ikke rakk å spare maks-beløpet før jeg var for gammel. Og vips, så forsvant hele motivasjonen. Men jeg har vært flink likevel da. Har en god slump stående på BSU likevel.
Hilde Skrevet 11. november 2004 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2004 Ja, er lett å stoppe, men nå SKAL jeg spare! Og jeg er ikke så gammal som deg da, Lea, så jeg skal nok klare å spare maxbeløpet..
Gjest Lea Skrevet 11. november 2004 #7 Skrevet 11. november 2004 Ja, er lett å stoppe, men nå SKAL jeg spare! Og jeg er ikke så gammal som deg da, Lea, så jeg skal nok klare å spare maxbeløpet..
Goldieno Skrevet 11. november 2004 #8 Skrevet 11. november 2004 Dersom du har BSU - uansett hvor mye eller lite som står inne er det VESENTLIG lettere å få boliglån. Dessuten er det vel bedre rente på denne kontoen enn andre sparekonto. Det blir vel skattefordel også? Sparing er ALLTID lurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå