Gå til innhold

Hvor selger de underkjoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på underkjolejakt i dag, bla på H&M, La Senza, Lindex og Cubus men det eneste jeg finner er babydolls fulle av rysjer og blonder som såvidt dekker rumpa.

Noen som vet hvor de selger underkjoler av den gammeldagse sorten? Skulle gjerne hatt en helt enkel en i svart glatt stoff med lengde til litt nedpå låret. Noen som har sett noe som ligner eller vet hvor de selger sånt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

spar kjøp har billige hvite og svarte underkjoler. både hele og fra livet.Har du ikke en butikk i nærheten ,bestill på sparkjop.no

Skrevet

Jeg bestilte sånn slim-underkjole på Ellos i dag, med avtagbare stropper... :oops:

Skrevet

Fant ingen underkjoler på verken sparkjøp eller ellos på nett jeg? :klø:

Noen som vet om andre steder de selger underkjoler? Skulle gjerne fått kjøpt meg en i morgen nemlig...

Skrevet

ser adressen din er Oslo.

Har du prøvd klassiske undertøysbutikker? Arabella på Egertorvet, undertøysbutikken på Steen og strøm, norsk undertøysmagasin i tollbugata, en undertøysbutikk i storgata osv

m

Skrevet

Takk for tips, jeg får ta en titt i morgen! :D

Skrevet
Fant ingen underkjoler på verken sparkjøp eller ellos på nett jeg? :klø:

Noen som vet om andre steder de selger underkjoler? Skulle gjerne fått kjøpt meg en i morgen nemlig...

Ellos; Du går inn på damekolleksjonen (selvfølgelig) og så til undertøy, så til BH, og så til side 9. Den har jeg bestilt i sort.

Skrevet

Ellos; Du går inn på damekolleksjonen (selvfølgelig) og så til undertøy, så til BH, og så til side 9. Den har jeg bestilt i sort.

Den så ikke så dum ut den Andrine! Fin pris også... Bare litt bekymret for at den er litt for åletrang over lårene. Begge kjolene jeg har tenkt å bruke underkjole under har litt vidde på skjørtet, kanskje litt ubehagelig hvis den er veldig pølseskinn. Men hvis jeg ikke finner noe i morgen prøver jeg meg kanskje på den. De hadde fine sportsbher der forresten, fristet til å prøve.

Skrevet

Ja, de har masse fint undertøy der, syns jeg. Og topper også... :)

Tenkte litt på om den ble ubehagelig over lårene jeg også, men så tenkte jeg; næh, en må lide for skjønnheten! :wink::ler:

Skrevet

Ser ut som om underkjole er noe av det mest utrendy man kan finne på å iføre seg for tiden! :ler: Det er ihvertfall ingen som selger en sånn gammeldags underkjole som jeg tenker på. Kan ikke skjønne det, er det ingen andre enn meg som skjønner at det er praktisk? :wink:

Har vært innom en drøss undertøysbutikker i dag, en sånn skikkelig gammel dame butikk også. Eneste jeg finner er babydolls og silkenattkjoler som kan brukes som underkjole, men som ikke passer under min kjole fordi de ikke er ettersittende nok.

Får prøve meg på Ellos jeg da. Hva er frakten der Andrine? Synes det var litt vanskelig å finne ut av på sidene deres... :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg var nettopp inne på sparkjop.no klikk på dame ,så undertøy,så på underkjole.Helt vanlig gammeldags underkjole til 79 kr ,hvit og sort.

Skrevet

Jeg så underkjole av typen du beskriver, Etoile, på HM idag.

Kanskje du skal prøve en annen avdeling enn den du var på?

Skrevet

Jeg endte opp med å kjøpe den underkjole-inspirerte silkekjolen i Lagerfeld-kolleksjonen på H&M. Passer greit under kjolen, men er allikevel ikke helt perfekt... :wink:

Jeg er vanskelig jeg.

Takk for tipsene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...