Anonymousjente Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Jeg skal nå som mange andre begynne i ny klasse. Det er lenge siden jeg har gått inn for å bli kjent med noen av personlige årsaker og i det jeg har prøvd har det vært vanskelig for meg å komme inn på samtaletema. Er det noen som har tips til meg og andre hva vi kan gjøre for å nå frem til noen og få kontakt, evt samtaletema?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #2 Skrevet 13. august 2016 Du er nok ikke alene om å være usikker i starten, så se deg rundt og legg merke til dem du synes virker hyggelige, og snakk om fag, hvor de bor i byen, i det hele tatt om løst og fast som er aktuelt. Vanskelig å gi konkrete råd, du må ta sånt litt på sparket. Det kommer sikkert til å bli arrangert noe sosialt fra starten, viktig at du er med på dette, for da blir du kjent med dem i en mer avslappet sammenheng, og det blir lettere å få tilhørighet i klassemiljøet etterpå. Hvis det bor folk fra klassen i nærheten av ditt bosted, kan du avtale at dere slår følge til skolen sammen, og lignende. Ta det helt rolig, og vær tålmodig, selv om noen vil kjenne hverandre fra før, vil det alltid være flere som er i samme situasjon som deg, og som ser etter noen de kan henge med. Anonymkode: cbc54...211 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #3 Skrevet 13. august 2016 Kle deg litt tøsete og oppfør deg løst. Le mye, kleng på gutta. Da blir du nok poppis Er du gutt: Trening, solarium og tattis. Anonymkode: 96964...2bf 1
Beach Skrevet 13. august 2016 #4 Skrevet 13. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kle deg litt tøsete og oppfør deg løst. Le mye, kleng på gutta. Da blir du nok poppis Er du gutt: Trening, solarium og tattis. Anonymkode: 96964...2bf Tullesvar.
johanan Skrevet 17. august 2016 #5 Skrevet 17. august 2016 Start med å presentere deg sjølv, spør kor personen er i frå, spør kva fag personen skal ta, kor personen bur, kva han har gjort tidlegare, fritida, foreslå at dykk kan ta lunsj saman eller noko. Du finn nok felles samtaleemner etter kvart, men hugs at samtaleemnet kan den andre og komme innpå
QQbaby Skrevet 17. august 2016 #6 Skrevet 17. august 2016 (endret) Om du er jente så vil nok det å spille på kropp og utseende være et smart trekk. Jeg har vanligvis ikke noe imot å gå litt lettkledd og utfordrende, og er vant til å få mye positiv oppmerksomhet for det. Har alltid bydd på meg selv, og prøver alltid vise litt ekstra, flørter og gir lange dype blikk. Det er viktig at du gir guttene et inntrykk av at du er tiltrukket av dem og forelsket. For å bli populær blant jentene derimot er det viktig å vise hvem som bestemmer. Ikke vær redd for å vise at du er bedre, penere og smartere enn andre. Dette kan man enkelt oppnå med å slenge litt stygge kommentarer, sette ut rykter om de man ikke liker så godt, og tillat deg selv å være litt falsk og kun fortell vennene dine det de vil høre. Jeg var selv en ung jente en gang i tiden, og dette fungerte alltid for meg. Var nok mange som ønsket at de heller kunne vært akkurat meg Endret 17. august 2016 av QQbaby
Gjest Lithe. Skrevet 17. august 2016 #7 Skrevet 17. august 2016 (endret) Hva liker du å prate om da, ts? Hva lurer du på om mennesker du møter? Kanskje har de god humor, flott klesstil, en hobby og interesse som de er dyktige på og omvendt? Snakke om studiet? Snakk om de tingene som du er interessert i å prate om. Endret 17. august 2016 av Lithe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå