Gå til innhold

"Date" i kveld, lyst å avlyse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei 19 år gammel jente, som har avtalt å være med en ikveld. Han er et par år eldre enn meg, og vi har aldri møttes irl før. Vi skal være hos han, og jeg begynner nå å lure på hva i huleste jeg har begitt meg ut på... Vi traff hverandre på tinder, men har maange felles venner så totalt fremmed er han ikke.

Jeg er så nervøs, føler han er altfor bra for meg. Han har selv innrømmet at han stalket vsco'en min før vi begynte å snakke, så han har nå hvertfall sett en god del bilder av meg. Likevel legger jeg jo naturligvis ut bare bilder jeg er fornøyd med, er jo noe annet irl:rodme:

Ææ jeg vet ikke hva jeg bør gjøre. Han virker veldig gira, og jeg forstår det ikke fordi han kan få mye bedre enn meg. Er så redd for å bli såra i tillegg.. Kommer aldri i livet til å gjøre noe seksuelt heller med han ikveld, så håper ikke han har det i tankene:(

Egentlig trenger jeg bare noen beroligende ord nå, jeg kaan ikke avlyse nok en gang.. Hva hadde du gjort i denne situasjonen?

Anonymkode: 16c19...69c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville heller møtt han på en café, gåtur i en park, eller en film på kinoen først. Man vet jo aldri hvordan dette kan ende, og dersom kjemien mellom dere ikke fungerer kan dere jo avslutte daten der. 

Anonymkode: 74bd6...ba4

• Liker 24
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville heller møtt han på en café, gåtur i en park, eller en film på kinoen først. Man vet jo aldri hvordan dette kan ende, og dersom kjemien mellom dere ikke fungerer kan dere jo avslutte daten der. 

Mhm.. Men nå har vi nå avtalt hos han. Han skulle visst lage good mat til meg. Men åhh jeg angrer nå

Skrevet

Det ER lov å sende en melding med spørsmål om dere heller kan møtes ute. Personlig hadde jeg ikke villet møte noen hjemme første gang. Ellers så går det sikkert greit. Bare være bevisst og tydelig i forhold til dine egne grenser. Føles ting feil så takker du for deg og går. Og ikke tro så negativt om deg selv. Selv om man bare legger ut de beste bildene av seg selv så lyver de jo normalt ikke fullstendig.

Anonymkode: 2c31d...05a

• Liker 12
Skrevet

Jeg ville reagert negativt på en avlysning som mann (da viser man at man nok ikke er så interessert), det er bedre om du foreslår og møtes ute. 

Anonymkode: 8ad42...c58

• Liker 2
Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg synes ikke du skal avlyse, du har avtalt å møte han. Og alle legger ut de beste bildene av seg selv, du er ikke et unikt tilfelle der. Jeg synes du skal ta det som et kompliment at han er interessert i deg, istedenfor å snakke deg selv ned. Antakeligvis ser du på deg selv helt annerledes enn det andre gjør. Dere trenger selvsagt ikke å ha sex eller gjøre noe annet du ikke vil, men jeg synes faktisk du skal gi han en sjanse når dere har en avtale. Du kan jo foreslå å gå en tur etter middag? Eller gå en tur på kino? 

Skrevet

Hvis han har bedt deg hjem til seg selv har han mest sannsynlig sex i tankene. Jeg snakker av erfaring. Foreslå å møte han ute, det pleier jeg å gjøre 😊

Anonymkode: ae7f4...6a4

• Liker 16
Skrevet

TS: Som de andre skriver, møt han første gang på et offentlig sted. Vet jo aldri hvilke baktanker han har.

Lykke til! 😊

• Liker 8
Gjest AryaKillie
Skrevet

Jeg er såpass "gammal" at i min verden er hjemmedate=sex. Dersom dette er helt uaktuelt, bør du møte han et annet sted :)

Skrevet

Omg, nå er jeg bare enda mer nervøs. Jeg synes ikke det er vanskelig å gi beskjed at jeg ikke vil hvis han prøver seg. Er bare redd for at jeg har misforstått "gamet" ved å si ja til hjemmedate dersom det er uaktuelt for meg å ha sex. For meg virker det faktisk litt sykt hvis noen forventer det av en person de aldri har truffet før..Føler det blir feil av meg nå å komme med forslag om å heller møtes på offentlig sted, når han allerede har kjøpt inn matvarer til det han vet er favorittretten min.. Ah dette kan bli en interessant kveld:( 

Skrevet

Si at du skal tidlig opp i morgen og må hjem til et visst tidspunkt? Så har du det som unnskyldning hvis du ikke føler for å overnatte. Da kan du bare si "nei, nå må jeg komme meg hjemover" når/hvis han setter inn støtet. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstår at du ikke vil endre planer så sent, selv om det kanskje ikke var så lurt å planlegge hjemmedate første gang dere møtes. Kan du ikke i det minste få noen til å ringe deg et par ganger under daten? Da er det lettere å finne på en unnskyldning og gå hjem hvis du føler for det.

Skrevet

Herregud dere hadde rett, ALDRI igjen skal jeg på hjemmedate første dagen. Huff. Måtte snike meg på do å få ei venninne til å hente meg grunnet "en nødsituasjon hvor hun trengte meg":) jaja man lærer så lenge man lever 

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

ende i sex hva er problemet med det

Anonymkode: 6a665...d71

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud dere hadde rett, ALDRI igjen skal jeg på hjemmedate første dagen. Huff. Måtte snike meg på do å få ei venninne til å hente meg grunnet "en nødsituasjon hvor hun trengte meg":) jaja man lærer så lenge man lever 

Hva skjedde? Typisk gutter dette 😪

• Liker 4
Skrevet
  • Hva skjedde?

Anonymkode: db2d7...f65

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, hva skjedde? 😵

Anonymkode: fe032...7d8

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At ikke alle vil ha sex på første date?

Anonymkode: dd8bc...cdf

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ser ikke at det kan være et problem for enkelte? Folk er forskjellige. 

• Liker 9
Skrevet

Hva som skjedde; merket fort at vi var veldig forskjellige. Han likte bare komedier med masse nakne damer, jeg ser helst krim, drama eller skrekk. Men jaja tenkte jeg, skal ikke være kresen. 20 min ut i den "hysterisk" morsomme filmen han hadde satt på, begynte han å prøve seg. Det var så mange faktorer som gjorde situasjonen enda verre (gidder ikke nevne alle, men filmen var en av de, i tillegg til at han var syykt uselvstendig og ikke hadde satt seg noe som helst egne meninger i livet osv). Etter å ha bli kraftig rejecta blir stemningen dårlig, og han blir sint. Han spørr meg videre hva som er problemet mitt, og jeg svarer "åja, jeg har et problem siden jeg ikke vil gjøre noe med deg?"

Så ble stemningen verre og verre, før jeg til slutt var nødt å komme meg hjem. Uff 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...