AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #1 Del Skrevet 12. august 2016 Hei. Jeg sliter med en voldsom kløe over hele kroppen og aner ikke hva det kommer av. Har ikke bytta hudpleieprodukter, vaskemidler eller noe sånt i det siste så tror ikke det er allergi. Tar også allergitabletter til vanlig. Har heller ikke spesielt tørr hud. Kløen er verst om kvelden og på natta, men er absolutt til stede på dagen også. Jeg har klødd meg til blods. Fått flere blodutredninger rundt om kring og var nødt til å klippe de lange, fine neglene mine på grunn av dette Har ikke noe utslett. Klør overalt og det er helt forferdelig. Har sendt melding til legen, men har ikke fått noe svar enda. Har noen opplevd noe lignende? Anonymkode: 7f381...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #2 Del Skrevet 12. august 2016 Jepp. For mange år siden opplevde jeg en intens kløe over hele kroppen. Det var spesielt under armene og bak knærne, men generelt sett over alt. Viste seg at det var skabb. Så det ville jeg fått sjekket opp i. Det er enkelt å sjekke, man tar hudprøve fra fingrene og ser i mikroskop. Hos meg fant legen en bitteliten mørk prikk i fingeren, han pirket den ut og så på den. Anonymkode: e0c19...ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå