Gå til innhold

Overgrep mot kvinner - eliten bryr seg ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner lure på ; har eliten i norden mistet bakkekontakten helt?

F.eks : Jeg så en video publisert av den finske stat og politi om hvordan man kvinner kan unngå å bli voldtatt.......

Men videoen er helt absurd? Jeg tittet så på en video av en ekte voldtekt fra finland på liveleak. En afrikansk asylsøker slo damen i hodet så hu datt i bakken, han hoppet på henne å slo henne 20 ganger i hodet til hun ble bevisstløs. Jeg måtte så skru av videoen for jeg orket ikke se mer. 

Og så lager det finske politiet en video som dette? :

Videoannonse
Annonse
Gjest NotNaomi
Skrevet

Skal dette være alvor? Sjukeste...

Skrevet
28 minutter siden, NotNaomi skrev:

Skal dette være alvor? Sjukeste...

ja, videoen er helt ekte. politiet og den finske stat står bak videoen der. 

det er som du sier, HELT ABSURD! 

Skrevet

LOL. Den filmen må være ironi eller en spøk. Ingen i hele verden tror at noe sånt vås stopper hatefulle UDYR som ønsker å voldta. 

Anonymkode: 9ea3f...421

• Liker 1
Skrevet

LOLOL

Steg 1: advar

Steg 2: utvikle kinetiske overnaturlige evner så du kan powerflekse angriperen langt av gårde

Anonymkode: 97a36...26b

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, WubWub skrev:

Jeg begynner lure på ; har eliten i norden mistet bakkekontakten helt?

F.eks : Jeg så en video publisert av den finske stat og politi om hvordan man kvinner kan unngå å bli voldtatt.......

Men videoen er helt absurd? Jeg tittet så på en video av en ekte voldtekt fra finland på liveleak. En afrikansk asylsøker slo damen i hodet så hu datt i bakken, han hoppet på henne å slo henne 20 ganger i hodet til hun ble bevisstløs. Jeg måtte så skru av videoen for jeg orket ikke se mer. 

Og så lager det finske politiet en video som dette? :

Ingen skal fortelle meg at norske kvinner ikke missbruker unge fattige rettsløse asylsøkende menn til det ekstreme.

Norske kvinner høster det de sår.

Skrevet

Å, forresten. Eliten bryr seg selvsagt ikke om mannen i gata så lenge de sikrer egen formue og makt. Verden for øvrig er gjennomsyret av korrupsjon og maktlyst. Hele pengesystemet er perfekt for å opprettholde et fast grep om de som har mindre. Det er bare når de er redd for den laverestilte/ dårligerestilte majoriteten at de må late som om de bryr seg.

Anonymkode: 97a36...26b

Skrevet

Trist at pepperspray er ulovlig i Norge. Jeg lurer på hvor mange flere som skal lide før det blir lovlig?

Anonymkode: 7c4eb...845

Skrevet
19 minutter siden, debatant skrev:

Ingen skal fortelle meg at norske kvinner ikke missbruker unge fattige rettsløse asylsøkende menn til det ekstreme.

Norske kvinner høster det de sår.

OMG!!!

Anonymkode: 8bcd1...0d4

• Liker 1
Skrevet (endret)

Herlig. Videoen forutsetter at grunnen til at overgripere voldtar er at de potensielle ofrene ikke sier klart nok nei. 

'Nei altså, jeg løp mot en fremmed kvinne og prøvde å legge henne i bakken, men så holdt hun hendene opp, og da gikk det opp for meg at hun kanskje ikke hadde lyst til å ha sex med meg likevel'. :murvegg: 

Endret av Cathrine88
  • Liker 2
Skrevet

Hva i alle :klo:

Anonymkode: f1d81...fb8

• Liker 1
Skrevet

Noe av det dummeste jeg har sett. Som om en voldtektsmann skulle stikke av ettter han har sett den hånda. Å bli angrepet legitimerer all nødvendig vold for å få stoppet overgrepet. 

Anonymkode: d0382...9b7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...