AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Jeg skal ut sammen med noen venninner idag, og jeg har lyst på sushi, er veldig lenge siden jeg har spist det. Vi skal på en sånn stor spiseplass der de har flere ulike restauranter på samme meny. Men jeg har aldri spist sushi annet enn take away før, og har ikke smakt så mye forskjellig. Sitter og ser på menyen nå, og fra den asiatiske restauranten har de disse vanlige makiene (står ikke hvor mange biter, men regner med 6-8 stk). Hvor mange spiser du for å bli mett? Er det rart om jeg for eksempel bestiller 2 stk tempura maki til meg selv? ville dere gått for en sånn kombo? De har feks 8 nigiri og 6 maki, er det veldig mye mat? Er redd for at jeg ikke liker nigirien og går sulten fra restauranten. Da er det lettere å prøve seg fram på take away.. Anonymkode: 4db58...d85
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #2 Skrevet 12. august 2016 Og ja, tar gjerne imot tips til hva som er godt og ikke! Tempura maki skal jeg uansett ha Anonymkode: 4db58...d85
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #3 Skrevet 12. august 2016 Hvis du aldri har spist nigiri, og kun liker tempura maki synes jeg faktisk nesten ikke du kan si at du liker sushi jeg da, men.. Personlig synes jeg både nigiri og sashimi (iallfall med de "vanlige" fiskeslagene, jeg har selvsagt ikke smakt alle mulige varianter) smaker fantastisk. Men dersom du aldri har smakt rå fisk, og er i tvil om du liker dette, er det jo heller ikke så lett å anbefale noe annet enn nettopp tempura maki.. Anonymkode: 4d0a6...af0 2
Tvist Skrevet 13. august 2016 #4 Skrevet 13. august 2016 Jeg ville benyttet anledningen til å smake på nigiri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå