Gå til innhold

Sopp av p-pillene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jeg har aldri hatt sopp før men etter ni måneder med p-piller fikk jeg min første omgang med sopp. Ikke så sterk den gikk fort over med canesten kur men etter en måned kom den igjen. Jeg er ganske så sikker på at det ikke er pga andre ting som for eksempel trange truser, feil intimvask og alt det der da jeg har vært VELDIG på vakt etter den første runden. Men jeg fikk det da igjen... Noen som kjenner seg igjen?

Hvis det er pga p-pillene hva gjør jeg da? skifter piller og isåfall vil det hjelpe med et annet merke?

Jeg skal hverfall vente en måned til og se om det skjer noe, hvis jeg får sopp igjen da vil jeg nok prøve å gjøre noe, jeg kan jo håpe på at det bare er en ren tilfeldighet!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ta en kombinasjon canestenkur.

Etterpå tar du å suplerer med Vivag melkesyretabletter for å opprettholde den normale ph-balansen i underlivet.

Det er helt vanlig med soppinfeksjoner, så prøve kuren først, og se det heller an enn å kaste p-pillene.

Gjest Anonymous
Skrevet

hvis du er i fast forhold vil jeg anbefale deg å gjøre slik jeg har gjort. kast p-pillene og få deg en pfc (personlig fruktbarhets computer)

p-piller er uansett ikke bra for kroppen fordi det f****r opp den naturlige balansen. PFC en er like enkel, og like sikker, og best av alt helt naturlig.

Jeg bruker pearly som er den nyeste, og beregnet på oss jenter som er ute etter prevansjon (de andre er litt mer beregnet på de som vil ha barn)

Den både ser kul ut, er liten og lett, og fungerer kjempebra. pluss at den sikrer deg prevansjon resten av livet (ca20 års levetid)

hvis verden skal være mer og mer digital, hvorfor kan ikke prevansjon også være det dajavascript:emoticon(':wink:')

sjekk www.buenaventura.no for info

Gjest StoreSky
Skrevet

Pearly virket utrolig enkel da! men jæskla dyr!! Også lurer jeg på om når man får feber - og temperaturen stiger..da må den jo vise falsk...

Gjest Anonymous
Skrevet
Pearly virket utrolig enkel da! men jæskla dyr!! Også lurer jeg på om når man får feber - og temperaturen stiger..da må den jo vise falsk...

Det er ikke så dyrt hvis du tenker på hvor mye du bruker på p-piller iløpet av et helt liv. + at du kan få den på avbetaling.

Når du har feber merker den det ( målingen blir unpormalt høy), og da får du en F i displayet, og den lagrer ikke målingen. Det gjør heller ingenting om du går glipp av en dag, men da kan du få extra røde dager, for sikkerhets skyld.

etter hvært når pearlyen blir mer kjent med syklusen din har det mindre å si. de viktigeste dagene å måle er rettt før til rett etter eggløsning. skal du f.eks på helgetur, og du har hatt eggløsningen, kan du faktisk la pearlyen bli igjen hjemme, men det er ikke så vanskelig å måle hvær dag. den har jo vækkerklokkefunksjon, så den piper på deg om morgenen slik at du ikke glæmmer å måle. det syns jeg er bra, for det var vanskelig å huske på pilla :)

Skrevet

Det er helt sprøtt hva jeg lærer om damer på disse sidene her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...