Gå til innhold

Fuckboy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snakket med en fyr på snapchat ("møttes" på tinder) i ca 2 uker. Vi har snakket og flørtet mye, har møtt han 1 gang på fest hvor han inviterte meg med. Etter det avtalte vi å møtes til uken, og når dagen hvor vi hadde avtalt kom, hørte jeg ingenting i fra han. Avtalen var at han skulle ta en øl med kompiser fordi jeg jobbet til kl 21, så skulle jeg hente han og vi skulle henge sammen. Dette skulle skje på onsdag. Jeg sendte han en melding onsdags kveld at han skulle gi beskjed hvis det ble noe av sammenkomsten, og da skrev han "bli med oss ut, så sover vi hos meg". Jeg svarte med at jeg ikke skulle ut den dagen, noe han viste fra før av da vi avtalte. Hørte ikke noe mer fra han. Torsdags morgen fikk jeg en melding med "sorry, mobilen min gikk tom for strøm, hvordan jobber du idag?" svarte han bare "ikke tenk på det." Overdriver jeg? Fuckboy? Gutter, hjelp meg å forstå hvordan dere tenker. Vil legge til at han har flørtet myyye, og gitt veldig inntrykk av at han var interessert. Føles som han plutselig tok en helvending og alt av interesse forsvant.

Anonymkode: c8ec3...b3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han er en av dem som fester så mye at det går foran alt annet. Han satt jo det å gå ut på byen over å møte deg så kan være han ikke er så veldig seriøs.

Anonymkode: 5ada9...655

Gjest PetterPanne
Skrevet

Magen min vrenger seg hver gang jeg hører noen bruke ordet fuckboy om en player.

FOR GUDS SKYLD IKKE BRUK DET ORDET.

Når det kommer til det du lurer på, så bare ta det helt med ro, og ikke tenk så mye. 

Skrevet

Jeg tenker at han fikk vel kloa i ei anna ute på byn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...