AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Ble inspirert av tråden ang sjekking av damer her. Hva med dere menn? Vil dere menn bli sjekket opp på butikken, på fjellet, på trening og andre steder. Hvordan burde vi kvinner gå fram? Hva tenker dere om en kvinne smiler til dere på trening eller butikken, eller starter en samtale? Anonymkode: 1401f...2f4 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #2 Skrevet 12. august 2016 Det skjer så og si aldri at kvinner sjekker opp menn, så jeg tror de fleste av oss hadde blitt ganske overlykkelig over litt oppmerksomhet Anonymkode: 53ea8...780 2
fullførsetningen Skrevet 12. august 2016 #3 Skrevet 12. august 2016 Tja, hvis du er hyggelig og tar det rolig. Jeg er av typen som har et snev av sosial angst (altså pr. i dag ingenting utpreget alvorlig, men kan være ukomfortabel i visse situasjoner) så om noen tar kontakt og klarer kunsten å få meg til å slappe av, samtidig som det er klart hva deres intensjon er (altså å sjekke meg opp, og ikke bare en dagligdags samtale), vil sannsynligheten for suksess være stor. Om du derimot bare klarer en eller ingen av delene, f.eks at jeg skjønner hva du vil, men at du ikke får meg til å slappe av, eller motsatt, er sannsynligheten for fiasko tilsvarende stor. Sånn rent hypotetisk ihvertfall, for aldri i verden om slikt noe faktisk ville skje. Jeg ville vært mer mottagelig på fjellet enn i butikken, men det er lov å slå av en prat. Trening gjør jeg helst hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #4 Skrevet 12. august 2016 Skjer av og til og det er hyggelig. Damene skal ha kred for å komme med tilnærmelser på en såpass subtilt at når jeg avviser så føles det ikke som en avvisning. har også vært borte i mer direkte "kom å pul meg" opplegg kl 03:00 om natta og 2 i promille. Bra for min selvtillit men, litt mer kleint uka etter. Men lever fint med det jeg... Anonymkode: 9b1ad...cf9 1
Gjest Svampe Skrevet 12. august 2016 #6 Skrevet 12. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble inspirert av tråden ang sjekking av damer her. Hva med dere menn? Vil dere menn bli sjekket opp på butikken, på fjellet, på trening og andre steder. Hvordan burde vi kvinner gå fram? Hva tenker dere om en kvinne smiler til dere på trening eller butikken, eller starter en samtale? Anonymkode: 1401f...2f4 Jeg synes sånt bare er veldig hyggelig når det skjer :-). Det jeg setter mest pris på er når noen starter en samtale og prøver å bli kjent med meg. Ellers er alt dette noe som skjer så altfor sjeldent.
Druid Skrevet 12. august 2016 #7 Skrevet 12. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble inspirert av tråden ang sjekking av damer her. Hva med dere menn? Vil dere menn bli sjekket opp på butikken, på fjellet, på trening og andre steder. Hvordan burde vi kvinner gå fram? Hva tenker dere om en kvinne smiler til dere på trening eller butikken, eller starter en samtale? Anonymkode: 1401f...2f4 JAAAA! Jeg må ærlig innrømme at jeg er håpløs på hint, så "Hei, skal vi finne en plass å pule!", er vel eneste måten jeg hadde forstått at noen var interesert
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #9 Skrevet 12. august 2016 Har aldri skjedd, så jeg er ikke sikker på hvordan jeg ville reagert. Tror jeg ville blitt så forjamset at jeg ikke visste hvor skulle gjøre av meg. Anonymkode: 105f4...fc2 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #10 Skrevet 12. august 2016 Nei takk! Føles helt feil i min verden. Bare smil til meg å plasser dere nært meg så kommer jeg. Anonymkode: a5d2e...f3d 1
Charmander Skrevet 12. august 2016 #11 Skrevet 12. august 2016 Har kjæreste, men det hadde jo vært hyggelig.... :-)
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #12 Skrevet 12. august 2016 Helst ikke. de få gangene det skjer. Ser dama ut som en transeksuell. Ikke særlig sjarmerendet. Anonymkode: 05a6c...88a
Gjest Minesveiper Skrevet 12. august 2016 #13 Skrevet 12. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble inspirert av tråden ang sjekking av damer her. Hva med dere menn? Vil dere menn bli sjekket opp på butikken, på fjellet, på trening og andre steder. Hvordan burde vi kvinner gå fram? Hva tenker dere om en kvinne smiler til dere på trening eller butikken, eller starter en samtale? Anonymkode: 1401f...2f4 Jeg sier ikke nei takk til mer av det
Den mystiske Skrevet 12. august 2016 #14 Skrevet 12. august 2016 Det hadde ikke vært å forakte TS. Er jo alltid hyggelig å få oppmerksomhet, så kjør på.😊
Jerry Lee Skrevet 12. august 2016 #15 Skrevet 12. august 2016 Blir veldig glad om jeg får et uventet smil fra en ukjent jente/kvinne, jeg. Jeg er lett å glede...
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #16 Skrevet 12. august 2016 Det hadde vært forfriskende! Hvor blir det av likestillingen på sjekkefronten? Anonymkode: 9466a...182
Turbofaen Skrevet 12. august 2016 #17 Skrevet 12. august 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om en kvinne smiler til dere på trening eller butikken, eller starter en samtale? Når ble dette det samme som sjekking? Men forresten nei, er selvsagt sterkt i mot enhver form for sosial kontakt dersom ikke konteksten legger til rette for det. Å smile til fremmede er jo creepy som fy. Neida, lol.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #18 Skrevet 12. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skjer så og si aldri at kvinner sjekker opp menn, så jeg tror de fleste av oss hadde blitt ganske overlykkelig over litt oppmerksomhet Anonymkode: 53ea8...780 Det er da ikke spesielt sjeldent at kvinner sjekker opp menn. Skjer hele tiden det. Anonymkode: 73576...4ba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå