Gå til innhold

Bare jeg som synes bomberjakker er stygt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

women-bird-ink-printing-coat-casual-bomb470572_471_1_low.jpgbombers-high-low-large_trans++qVzuuqpFly

Spesielt disse med mønstre, utrolig stygt! Men ser flust av jenter som går rundt i de. Men det er jo ikke pent?

Anonymkode: 0619b...3ac

• Liker 5
Skrevet

BEAUTY IS IN THE EYE OF THE BEHOLDER

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er stilig, men det er helt sikkert mange som synes det er stygt. 

• Liker 1
Skrevet

Syns jakkene ser kule ut når man har sporty stil. Mønstrene på jakkene ser ikke ut^^

Anonymkode: 9216d...bb7

• Liker 1
Skrevet

Enig, synes ikke det er noe flatterende heller. På den annen side var jeg helt bestemt på at jeg ikke skulle begynne å synes at birkenstocks var fint når det først ble en trend. Syntes det var dritstygt. Nå synes jeg dessverre at det er fint, haha x) Men skal ikke kjøpe... neida... 

Poenget mitt er at når man blir vant til ting er det fort gjort at man begynner å synes at det er fint.

Anonymkode: b9126...b9f

Skrevet

Jakkene ser kinesisk ut med mønstrene :tongue:

Anonymkode: 9216d...bb7

Skrevet

Det er utrolig fint og kult til riktige jenter - vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette. Men hvis pene, høye, slanke jenter med særegen stil bruker bomberjakker ser det så utrolig bra ut!!

Anonymkode: 9f585...acd

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

women-bird-ink-printing-coat-casual-bomb470572_471_1_low.jpgbombers-high-low-large_trans++qVzuuqpFly

Spesielt disse med mønstre, utrolig stygt! Men ser flust av jenter som går rundt i de. Men det er jo ikke pent?

Jeg synes også de er ganske stygge. Men det kommer vel litt av at jeg ikke kler dem pga kroppsfasong.

Anonymkode: 3584b...362

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig fint og kult til riktige jenter - vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette. Men hvis pene, høye, slanke jenter med særegen stil bruker bomberjakker ser det så utrolig bra ut!!

Anonymkode: 9f585...acd

Joda, men pene, høye, slanke jenter kan tre på seg en søppelsekk og fortsatt se bra ut! :P

• Liker 8
Skrevet

Det er ikke pent nei. Husker godt når bomba jakke og bolebukse var komboen for en del sleezy typer for tyve år siden. Dritstygt.

Anonymkode: e6eec...67d

• Liker 1
Skrevet

Har man den rette stilen og kroppen kan det se kult ut, men generelt har jeg aldri forstått greia med bomberjakker. Synes sjelden det ser pent ut, og det er ikke pga. mønster, men form.

Skrevet

Bomberjakker minner meg alltid om nynazister

Anonymkode: ba64e...120

• Liker 2
Gjest Mibella
Skrevet

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bomberjakker minner meg alltid om nynazister

Nynazister faktisk. Hva med militærstøvler da?

Jeg synes de er kule!

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Uten mønster går de an.

Skrevet

Syns de ser fine ut på de som er slanke med små pupper. Jeg er slank, men har ganske store pupper og de jakkene er utrolig uflatterende på meg. Skulle ønske jeg passet de, syns de helt streite svarte kan være fine.

Liker ikke de me masse farger og mønster. Men så liker jeg stort sett grått og svart og enkle greier.

Anonymkode: 8bfd9...ee1

Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Mibella skrev:

Nynazister faktisk. Hva med militærstøvler da?

Jeg synes de er kule!

Hva med militærstøvler? Jeg snakker om bomberjakker

Gjest Mibella
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva med militærstøvler? Jeg snakker om bomberjakker

Jævla sur da 

Skrevet

Jeg så en med tigermønster på i går, og det må faktisk være det styggeste klesplagget jeg har sett i 2016.

Før du kler på deg en bomberjakke med motiv på bør du se deg i speilet og spørre deg selv ett spørsmål: 'Er jeg Ryan Gosling i Drive?' Er svaret nei? Finn en annen jakke! 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er alltid Ryan Gosling i Drive når jeg går ut av døra.

Gjest Raindrops
Skrevet

Mønstrene kan man si litt av hvert om, men ellers så er det bare nok en type jakke i havet av jakker i mine øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...