AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Da mener jeg på butikken, på fjellet, på trening og andre steder. Hvordan burde vi menn gå fram? Anonymkode: bea66...2ff 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #2 Skrevet 12. august 2016 Ja takk! Bare å smile, starte en samtale, og evt spørre om hun har lyst til å ta en kopp kaffe eller noe, og hvis du blir avvist, får beskjed om at hun er opptatt eller noe, så ta det med et smil. Så lenge du er høffelig og ikke påtrengende så skal det mye til at noen tar det negativt. Har opplevd det et par ganger, og går alltid fra situasjonen med et smil om munnen (har alltid vært i et forhold når det har skjedd). Det er hyggelig å bli lagt merke til, også selv om det er en person jeg aldri ville funnet tiltrekkende. Så lenge vedkommende tar et avslag med et smil og gir seg da. Anonymkode: 44c62...f3c 6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #3 Skrevet 12. august 2016 Hvis det er et menneske jeg har sett og snakket litt med før, så hadde jeg syntes det var greit. I hvert fall hvis vi hadde fått en god tone. Dersom en jeg aldri har sett før plutselig kommer bort til meg og spør om en date, da blir jeg skeptisk. Litt nøytral småprat noen ganger og kjenne litt på kjemien først, det hadde funket for meg. Men det er klart, det er jo ikke alltid du kan regne med å møte personen igjen... Anonymkode: 61133...215
annebanane Skrevet 12. august 2016 #4 Skrevet 12. august 2016 Så lenge jeg ikke er opptatt med noe spesielt, eller lite mottakelig (med ørepropper i), så er det egentlig bare å slå av en prat. Ser fyren interessant ut for meg så prater jo jeg tilbake.
Pinkee Skrevet 12. august 2016 #5 Skrevet 12. august 2016 Ikke hvis det betyr at en ukjent fyr kommer hoppende ut fra buskene og inviterer på full middag med alkohol, iført galla Men, om en fyr begynner å prate med meg, og etterhvert spør om å ta en kaffe, så er det helt greit. Å bli kjent med en ny person, er sjeldent feil. Og, som ei anna påpekte, får man nei, så ta det med et smil 1
Gjest Svampe Skrevet 12. august 2016 #6 Skrevet 12. august 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Da mener jeg på butikken, på fjellet, på trening og andre steder. Hvordan burde vi menn gå fram? Anonymkode: bea66...2ff Man bør gjøre det så naturlig og avslappet som mulig. Som om det er en fremtidig venn man prater med og at grunnen til at man prater er fordi man er nysgjerrig på den andre som person. Ikke fordi man på liv og død er singel og må ha kjæreste .
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #8 Skrevet 12. august 2016 Vil slettes ikke bli sjekket opp. Synes det er flaut at man holder på med det der Anonymkode: 50a53...d19
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #9 Skrevet 12. august 2016 JAAAA! For en dame som har nådd en viss alder så hadde det vært hyggelig. Har følt meg usynlig i laaaang tid Anonymkode: 5b548...729 1
Gjest Minesveiper Skrevet 12. august 2016 #12 Skrevet 12. august 2016 (endret) Jeg har lyst å bli flinkere til dette da jeg ikke er så veldig glad i å møte kvinner på byn. Ideelt sett vil jeg gjerne få øyekontakt og et smil før jeg går bort, men dersom man skal følge den modellen mister man muligheten med mange som ikke tørr å holde øyekontakt. Her må det egentlig bare tøffes opp og gå bort til damen uansett. Endret 12. august 2016 av Minesveiper
Gjest Krigerunge Skrevet 12. august 2016 #13 Skrevet 12. august 2016 Jeg tror jeg hadde mistenkt lureri eller noe om noen plutselig begynte å sjekke meg opp på butikken eller mens jeg var ute å gikk tur. Tanken på det er fristende men så vet jeg at realiteten ikke tilsvarer fantasien alltid. Og nei, ikke dårlig selvbilde her i gården, snarere kraftig paranoia og en anelse om at noen mennesker virkelig kan være drittsekker til tider og syns å leke med andres følelser er morsomt. Dette er ikke noe jeg kan bedømme utifra et par setninger og blikkontakt i noen sekunder. Men hadde ærlig talt blitt litt smigret om noen prøvde seg da. Kommer an på når man møter meg. Møter du meg en dag jeg er sur, grinete, har tante rød på besøk og syns ellers livet er jævlig så kommer man ingen vei med meg. Møter du meg når jeg har en nøytral eller fin dag så blir jeg nok veldig glad.
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. august 2016 #14 Skrevet 12. august 2016 Ja, det er spesielt koselig om han gjør det på dagen og i edru tilstand At han bare stopper og prater litt og ber deg forsiktig ut på en kaffe Om han er for brautende og brå kan det virkel litt mot sin hensikt, men alt i alt koselig å få komplimenter og flørt på åpen gate
The Kitten Skrevet 12. august 2016 #15 Skrevet 12. august 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Da mener jeg på butikken, på fjellet, på trening og andre steder. Hvordan burde vi menn gå fram? Anonymkode: bea66...2ff Ja, takk. Har ikke en spesiell fremgangsmåte jeg foretrekker. Bare at han er hyggelig og unngår teite sjekkereplikker som "Jeg tror det var sjebnen at vi skulle møtes her nå." Og for all del IKKE gjør som fyren jeg traff i Frankrike gjore. Han jogget bort til meg og spurte om jeg ville gifte meg med ham. 1
Lillesiren Skrevet 12. august 2016 #16 Skrevet 12. august 2016 Ja, sånt er bare hyggelig:-) Tja, si noe morsomt? Komme med et ikke-cheesy kompliment, mulighetene er mange:-)
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #17 Skrevet 13. august 2016 Begynn gjerne med blikkontakt og/eller start en samtales som er naturlig i settingen der dere er. Er man på fjellet så snakk om utsikten feks. Unngå sjekkereplikker! Men etter litt løst prat, hvis det virker som du får positiv respons så kan man spørre om man skal ta en kaffe sammen, eller si noe sånt som "du er veldig søt, jeg vil gjerne møte deg igjen!". Anonymkode: 44c62...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå