Gå til innhold

Paulas Choise sine reviews...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge hatt nokså fin hud bortsett fra litt grov t-sone og sorte prikker. Men i det siste har jeg fått mer småkviser samtidig som huden kjennes stram så jeg skjønner at den er dehydrert på overflaten og fet under.  Har lenge tenkt å kjøpe meg et REN kit, men så leste jeg en reviews av kremen for kombinert hud på Paulas Choice. Hun reagerer spesielt på at kremen er tilsatt bergamot olje og lavendel olje. Dette kunne visst stimulere oljeproduksjonen i huden... Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro på. Hva tenker dere om henne? Kan hun ta feil? :-) Eller burde jeg virkelig styre unna denne kremen?

Anonymkode: 69f1e...8cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

paula begoun og hennes beautypedia liker jeg godt, leser og stoler på. Men! Du kan ikke stole 100% på alt hun skriver helt direkte, for det kommer veldig an på hvordan personlig DU reagerer på produkter! Hun skriver bare generelle anbefalinger, at eteriske oljer KAN stimulere oljeproduksjonen, KAN forårsake allergiske reaksjoner, KAN virke irriterende. Hvis ikke din hud blir fett, irritert, hvis du ikke får kviser - vel, da betyr det bare at du ikke er en av dem som får disse bivirkninger. Det er allikevel bra å lese for å sette seg litt mer i hva er bra og ikke bra ingredienser i sminke, hva er nyttige produkter og hva er bare bortkastet penger. Jeg har for eksempel lært av henne at det dyreste du har burde være nattkrem - for den har du på lengst, og det er den som vil gi mest effekt på huden din. Mens masker, ansiktsvask osv, de som er på huden din knappe minutter, kan gjerne være billigere sort fordi de uansett ikke gir så mye innvirkning. Lurt, for at ejg brukte å gjøre det motsatt, kjøpe dyre masker/scrub men billig krem.

Også er det noe personlige meninger, spesielt om sminke - da hun synes at matt øyeskygge er for eksempel best for voksne damer, og bare unge jenter burde bruke øyenskygger med glitter (tror det var noe sånn hun skrev om Dior 5-farger palett, som er jo alle med glans/glitter).. Sånne ting tror jeg er høyest personlig hva folk velger, og hva ser bra ut.

Anonymkode: e369d...17f

Skrevet

Takk for svar. :-) Ja, jeg tenkte også litt på den at det handler sikkert mye om hva akkurat din hud tåler. Jeg bare tenkte at jeg syns det er rart REN tilsetter noe som tilstopper huden. Jeg bruker for tiden Eucerin krem og den inneholder myristyl myristate. Jeg har fått en del småkviser i det siste så håper ikke det er pga denne ingrediensen. Nå har jeg nettopp vært i syden og så kan godt være det er en reaksjon på "fra et varmt og fuktig klima til et kaldt og tørt et". Derfor er det fristende å tenke at det er gresset er grønnere på den andre siden og bytte til et helt annet merke. 

Har og tenkt på Dermalogica hydrating lotion. Den nye kremen som er for en ung hud. Jeg er snart 25 så mulig jeg er litt for gammel for den kremen. De andre kremene i clear start serien er jeg redd vil bli uttørkende.

Anonymkode: 69f1e...8cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...