AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #1 Del Skrevet 12. august 2016 Jeg er ei jente på 22 år som for øyeblikket ikke har en bestevenninne. Hadde en bestevenninne fra jeg var 13/14 og frem til for 1,5 år siden da hun ikke taklet kjæresten min (hun har kommet krypende i ettertid, og vi har en grei tone, men er ikke det samme gamle). Har absolutt venninner som jeg treffer nå og da, men ingen nære venninner. Blir jeg gravid, tror jeg ingen vil arrangere babyshower. Blir jeg forlovet, aner jeg hvem som skal være forloveren min. De to siste årene har jeg bodd i en by på en annen kant av landet hvor jeg studerer. Har ett år igjen. Kjæresten min bor fortsatt på hjemstedet, så alle frihelger, ferier osv. har jeg dratt tilbake til hjembyen. Jeg jobbet under fadderuka og har ikke kommet så sosialt godt inn i klassen som jeg kanskje ønsket, selv om jeg har et par studievenninner. Jeg skjønner at det er min skyld ettersom jeg har prioritert kjæreste og de få venninnene jeg har i hjembyen. Neste år flytter jeg tilbake og skal studere to år ved et nytt universitet. Jeg kommer da som ny inn i det jeg ser for meg er en sammensveiset gjeng, i hvertfall at folk har funnet vennene sine. Jeg gruer meg allerede nå. Er redd for å bli alene gjennom studiet, men kanskje minst like redd for å ikke få venner jeg kan ta med meg videre. Er i utgangspunktet sjenert, men antar at jeg bare må hoppe i det og fortelle ting som det er i håp om at noen vil ta meg i mot med åpne armer. Jeg kan ligge våken om natten på grunn av dette. Er det noen som er eller har vært i liknende situasjon og kan berolige meg med at ting (sannsynligvis) vil gå bra og at jeg vil få flere venner? Anonymkode: 43b64...22d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #2 Del Skrevet 12. august 2016 Det er aldri for sent å få venner, hvertfall Men å dra hjem hver helg har jo ødelagt for deg. Det er jo derfor vi som er single føler vi mister de som etablerer seg eller får kjæreste. Greit nok, men det blir et valg du tar - kjæreste framfor venninne. Ingen vil vel ha en bestevenninne som ALDRI har tid til deg i helgene? Anonymkode: 9d40f...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå