søndagsengel? Skrevet 11. november 2004 #1 Skrevet 11. november 2004 Har dere alle sammen tenkt til å danse brudevals utpå kvelden? Jeg vil helst slippe... :oops:
Gjest maki.. Skrevet 11. november 2004 #2 Skrevet 11. november 2004 Vi har tenkt til å bruke en sang vi liker til vår føreste dans blir vel mye first my last my everything eller hva den heter med barry
søndagsengel? Skrevet 11. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2004 Vi har tenkt til å bruke en sang vi liker til vår føreste dans blir vel mye first my last my everything eller hva den heter med barry Betyr det at dere skal danse, men ikke vals? (Hmmm, det hadde jo gått an, da!)
Lotte Slikkepotte Skrevet 13. november 2004 #4 Skrevet 13. november 2004 Har dere alle sammen tenkt til å danse brudevals utpå kvelden? Jeg vil helst slippe... :oops: Du vet, jeg har alltid syns det har vært artig med tradisjolenne bryllupp, men at man gjør noen ting på en litt annen måte. Ja jeg husker et bryllupp jeg var i hvor brudeparet overrasket alle da de skulle begynne dansen - de rørte alle ved å si at de skulle danse til den låten de danset til for første gang sammen... Det ble Get Down On It av Kool & The Gang...haha... ja, guri, det var festlig - de tok valsen etterhvert da. Frode og jeg gjorde fugledansen. Lykke til med valget iallefall! og du, tvi tvi!
Alida Skrevet 13. november 2004 #5 Skrevet 13. november 2004 Mannen min har to venstrebein, og ingen av oss er noe særlig glad i å danse vals eller har noe spesielt forhold til det. Vi danset til Josh Grobain med "You raise me up" for det er en sang som betyr mye for oss, og det var utrolig romantisk
maki Skrevet 13. november 2004 #6 Skrevet 13. november 2004 Betyr det at dere skal danse, men ikke vals? (Hmmm, det hadde jo gått an, da!) Vi skal danse men det blir nok langt fra vals
Arwen Skrevet 13. november 2004 #7 Skrevet 13. november 2004 Vi skal danse men det blir nok langt fra vals Samme her, men sangen vi har valgt kan brukes både til vals og til vanlig rolig faktisk.
Gjest Tex Skrevet 13. november 2004 #8 Skrevet 13. november 2004 Vi skulle danse vals, gikk på brudevalskus og gode greier. Men to dager før bryllupet stod en tvilende brudgom på stuegulvet og ba beskjemmet om å få slippe. Jeg sa så klart ja, jeg ville ikke at han skulle gå de neste 48 timene og bruke tiden på å grue seg. Og dessuten var det "min" feil at vi ikke hadde fått øvd, all den dag jeg gikk med slimposebetennelse de to siste månedene før bryllupet. Så vi danset til "sangen vår" fra the good old days, da jeg bare var søtten og han var min stoore forelskelse: Madonnas "Crazy for you" Det ble helt perfekt
Gullhår Skrevet 13. november 2004 #9 Skrevet 13. november 2004 Jeg elsker å danse, det gjør ikke min mann. Likevel, så følte vi begge at valsen var noe som hørte til det å ha bryllup, slik vi hadde det, så ja, vi danset vals og det til "Trønderbrura".
Catzy Skrevet 14. november 2004 #10 Skrevet 14. november 2004 Hvis man ikke liker å danse, så trenger man vel ikke gjøre noe så avansert som brudevals. Mye greiere å velge en låt man har et forhold til og kose seg med den. Poenget er jo at alle skal se på at brudeparet danser, og da er det bedre med en enkel dans enn ingen dans. Tror vi dropper wienervals og går for en standard-ballade. Med mindre gubben plutselig får det for seg å briljere innen et felt han ikke er helt stø på. Catzy
Calla Skrevet 14. november 2004 #11 Skrevet 14. november 2004 Har dere alle sammen tenkt til å danse brudevals utpå kvelden? Jeg vil helst slippe... :oops: Har grublet over dette jeg også... Er ikke så veldig god til å danse vals akkurat.. men liker jo tradisjonen da... Har tittet etter om det fins vals-kurs i østfold..men fant ingenting... Vet du om no da Søndagsengel?
Annie78 Skrevet 14. november 2004 #12 Skrevet 14. november 2004 Det er vel ingen som sier at dere MÅ danse vals...Velg en sang dere liker selv, og dans det dere føler for.Vi skal danse vals, har danset en del fra før, så for oss er det helt naturlig...Blir wienervals,da....
søndagsengel? Skrevet 14. november 2004 Forfatter #13 Skrevet 14. november 2004 Har grublet over dette jeg også... Er ikke så veldig god til å danse vals akkurat.. men liker jo tradisjonen da... Har tittet etter om det fins vals-kurs i østfold..men fant ingenting... Vet du om no da Søndagsengel? Nei, jeg vet at de har nybegynnerkurs på Kari og Jørns danseloft i Fredrikstad i blant, men vet ikke når de starter med nytt kurs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå