AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Jeg har snakket mye med en mann på et nettforum de siste par ukene. Ganske raskt viste det seg at kjemien er på plass, ihvertfall over nettet. Jeg har pratet med flere andre tidligere, men selv om det var koselig var det ikke i nærheten av så spesielt og fint som nå. Vi har sett bilder av hverandre, pratet om "alt" og han er i tankene mine stort sett hele døgnet. Jeg vet at han liker meg minst like godt som jeg liker han. Jeg føler meg skikkelig forelsket om dagene, men er det mulig å være forelsket "på ordentlig" når man ikke har truffet hverandre i virkeligheten? Dere som har vært i samme situasjon, var følelsene fortsatt de samme etter at dere møttes i virkeligheten? Anonymkode: b8059...887
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #2 Skrevet 12. august 2016 Ja Vil anbefale deg å skype også, det holder ikke å se bilder. Anonymkode: cba52...335 1
QQbaby Skrevet 12. august 2016 #3 Skrevet 12. august 2016 For alt du vet kan bildene være falske, og egentlig er han ikke en noe annet enn en gammel gris på 60 pluss. Tenkt på det? Men over til saken, ja man kan sikkert forelske seg over nett, men personlig har jeg aldri forelsket meg i folk jeg ikke har møtt og ikke kjenner, for meg er det i litt overkant ekstremt og hører mer hjemme i et galehus enn i den virkelige verden slik jeg ser det. 1
fruBeist Skrevet 12. august 2016 #4 Skrevet 12. august 2016 Jeg møtte kona på nett. Såg et gammelt bilde, og snakka noen ganger på telefon før vi møttes. Og ja, jeg ble forelska før vi møttes. Dagen etter at vi møttes så så jeg at vi kom til å gifte oss, noe vi gjorde ca to år senere. Vi har seks års bryllupsdag neste måned. Jeg vil dog anbefale å snakke, ikke bare skrive, før du lar deg helt rive med. Lykke til 🌹 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #5 Skrevet 12. august 2016 Min første kjæreste ble jeg kjent med over nett. Fra jeg var 13 til jeg var 15 pratet vi sammen hele dagen og halve natten helt til vi endelig møttes den sommeren jeg ble 15. Vi ble sammen i august den sommeren og var sammen i tre år Anonymkode: 8f6d1...2aa
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #6 Skrevet 12. august 2016 Det er fullt mulig å forelske seg over nett, og at dette varer når man møtes. Men det hender også at forelskelsen kræsjlander når man møtes. På samme måte som en forelskelse kan kræsjlande etter noen uker når man blir virkelig kjent med en person. Man viser jo bare fram sine gode sider på nettet, ting det kan være vanskeligere å skjule om man møtes. Fordelen er at man får en mulighet til å bli kjent med en person uten å bli påvirket av ytre ting da, det kan jo også være positivt. Det er jo en del man kan kan være mer villig til å overse hvis man vet at personen har en herlig personlighet og at dere har mye felles. Anonymkode: 082fb...ee7
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #8 Skrevet 17. august 2016 Ja, jeg er det nå. Er en gutt i slutten av 20-åra som har pratet med en jente i flere uker. Grunnet diverse så får vi ikke møtes før om to uker, men vi prater hver dag, og er forelska som bare det. Skal sies at vi sender snap mye da. Men risikoen er som nevnt over at forelskelsen kan bli drept etter irl. mulig jeg er litt anderledes enn andre karer, men kjemien er veldig mye viktigere for meg enn utseende, selv om hun i mine øyne ser nydelig ut. Anonymkode: c8cd6...370 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2016 #10 Skrevet 17. august 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er det nå. Er en gutt i slutten av 20-åra som har pratet med en jente i flere uker. Grunnet diverse så får vi ikke møtes før om to uker, men vi prater hver dag, og er forelska som bare det. Skal sies at vi sender snap mye da. Men risikoen er som nevnt over at forelskelsen kan bli drept etter irl. mulig jeg er litt anderledes enn andre karer, men kjemien er veldig mye viktigere for meg enn utseende, selv om hun i mine øyne ser nydelig ut. Anonymkode: c8cd6...370 Det er svært mange menn som er slik. Har opplevd menn som blir sjarmert eller forelsket uten å ha sett bilde. Veldig ofte er det menn som ser bra ut selv, og som er lei av at alt handler om utseende. At menn er så mye mer "visuelle" enn kvinner er nok en myte, det gjelder oftest for de som ikke er så kjekke selv og som vil kompensere med en fin dame. Anonymkode: 27def...3aa 2
Coronas Skrevet 18. august 2016 #11 Skrevet 18. august 2016 Den 12.8.2016 at 10.24, AnonymBruker skrev: Jeg har snakket mye med en mann på et nettforum de siste par ukene. Ganske raskt viste det seg at kjemien er på plass, ihvertfall over nettet. Jeg har pratet med flere andre tidligere, men selv om det var koselig var det ikke i nærheten av så spesielt og fint som nå. Vi har sett bilder av hverandre, pratet om "alt" og han er i tankene mine stort sett hele døgnet. Jeg vet at han liker meg minst like godt som jeg liker han. Jeg føler meg skikkelig forelsket om dagene, men er det mulig å være forelsket "på ordentlig" når man ikke har truffet hverandre i virkeligheten? Dere som har vært i samme situasjon, var følelsene fortsatt de samme etter at dere møttes i virkeligheten? Anonymkode: b8059...887 Ja det er fullt mulig. Jeg ble det. Hodestups faktisk 😊 Vi chattet og ringte. Sendt bilder av hva vi gjorde i hverdagen. Da vi møttes var jeg fortsatt forelsket. Han ikke så ivrig og ting dabbet av. Jeg var klar for forhold, han fikk panikk 😂😂😂Fortsatt single jeg da. Han og 😕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå