Turbofaen Skrevet 12. august 2016 #21 Skrevet 12. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette vet du fordi....? Anonymkode: 344ad...aab Erfaring. 1
Coronas Skrevet 12. august 2016 #23 Skrevet 12. august 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke utro. For meg er utro å kysse,kline, være intim med andre menn, alle typer seksuelle handlinger osv. Om jeg hadde en mann som jeg var veldig forelsket i, flørtet med, delte private tanker og følelser med som jeg ikke delte med min mann og dette hadde pågått over tid ville jeg også betraktet det som utroskap. Anonymkode: 06127...ac9 Er som meg du
Urbania Skrevet 12. august 2016 #24 Skrevet 12. august 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: For meg er det utroskap når jeg ikke kan fortelle mannen min om det. Jeg kan godt fortelle han om en mann jeg flørter med eller fantaserer om. Men å gå på date, være fysisk eller intim, det er utroskap. Selv har jeg hatt et seksuelt forhold til en annen mann, over tid. Anonymkode: 124a1...f7f Hei Var denne utroskapen noe som ga deg ekstra tenning også ovenfor mannen din? I tilfelle hvorfor det tror du?
Gjest Coolaid Skrevet 12. august 2016 #25 Skrevet 12. august 2016 9 timer siden, cherry blossomed. gone. skrev: ja har vært mye utro, synes ikke menn er verdt det honestly. første forholdet mitt så holdt jeg på meg total terrorbalanse - like it were fucking war. alt dritt han gjorde hevnet jeg. så andre forholdet så vakke fornøye med rasistgnomen så var forelsket i alle kameratene hans. ihvertfall 2 av de. i like -- all sorts of guys. like why bother. like men are not worth it. good men are like 4 leaf clovers. Da er det vel heller deg det er noe gale med. Enten at du har dårlig vurderingsevne til å plukke ut menn, eller at du ikke verdsetter deg selv høyt nok til å fortjene bedre. Det har lite med menn generelt å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #26 Skrevet 13. august 2016 Utroskap er for meg langt mer enn det seksuelle. Faktisk vil jeg si at det er verre ting man kan gjøre mot sin partner enn å ha sex med noen andre. Jeg er klar over at her på KG så er ikke dette en oppfatning som er akseptabel, men jeg står for det. Når man lever sammen i et ekte kjærlighetsforhold, så deler man HELE seg. Både emosjonelt og fysisk. De innerste tanker og følelser. Man åpner seg for sin kjære og stoler på han 100%. Det er når denne tilliten blir brutt at smerten virkelig er til å kjenne på, og som ville gjort det svært vanskelig, og egentlig umulig, å gå videre i forholdet. Det er også et faktum, enten vi liker det eller ikke, at for menn så er kan sex være særdeles ukomplisert. Det handler i stor grad om å få "tømt seg", og i mindre grad om følelser. Et eksempel; Jeg kunne nok fint ha tilgitt han om han endte til køys med en annen kvinne i fylla etter en fest (Jeg hadde selvsagt blitt rasende, men jeg hadde ikke sendt han på dør). Men jeg kunne ALDRI ha tilgitt han om han utleverte svært personlige og intime saker om meg til hans venner og kjente. Da hadde mine følelser for han garantert frosset til is. Ting VI har snakket om i full fortrolighet, og det som virkelig binder oss sammen i kjærligheten. Denne tilliten er uvurderlig og selve limet. Jeg hadde nok ikke klart å leve videre i et forhold om han hadde hatt et kjærlighetforhold på si og levd på en løgn, og da hadde jo også sexen vært på et helt annet emosjonelt nivå som hadde vært uakseptabelt for meg å godta. Men utroskap som enkeltepisode og som kun handler om den fysiske nytelsen kan nok skje den beste, uten at det betyr at man ikke elsker sin kjære enda. Anonymkode: 51c8a...87d 3
Runnershigh Skrevet 13. august 2016 #28 Skrevet 13. august 2016 Nei - selvfølgelig er jeg trofast! Jeg er tilhenger av "gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg". Elsker mannen min, og tillit og trofasthet er grunnmuren i samlivet vår. Utroskap ville gjort stor skade, og jeg hadde aldri levd lykkelig ved å holde mannen min for narr. Det nærmeste jeg kommer "utroskap" er vel noen uskyldige fantasier. Det tipper jeg mannen min har også, og det er selvfølgelig helt ok.
Gjest Sjørøveren Skrevet 13. august 2016 #29 Skrevet 13. august 2016 Dere som er utro. Forbanna skitne h****!!! Sorry. Måtte bare. For utro mennesker er søppel.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #30 Skrevet 13. august 2016 Jeg har aldri vært utro, men er åpen for å være det i fremtiden. Mannen mib vil ikke ha sex og det er over åtte år siden sist vi hadde noen form for sex. Anonymkode: 75212...a4f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #31 Skrevet 13. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri vært utro, men er åpen for å være det i fremtiden. Mannen mib vil ikke ha sex og det er over åtte år siden sist vi hadde noen form for sex. Anonymkode: 75212...a4f Hvorfor så lenge siden? Anonymkode: a69f3...f8f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #32 Skrevet 13. august 2016 Nei, har aldri vært utro. Den beste sexen har jeg med en mann som kjenner meg, og vet hva jeg liker. Samtidig e er trygt og godt, og masse kjærlighet både å få og gi. Anonymkode: b0cfc...e9e
Mynona Skrevet 14. august 2016 #34 Skrevet 14. august 2016 Tråden er ryddet for hatefullt innhold og personangrep samt svar til disse. Mynona, mod.
Arabella Skrevet 14. august 2016 #35 Skrevet 14. august 2016 14 timer siden, Sjørøveren skrev: Dere som er utro. Forbanna skitne h****!!! Sorry. Måtte bare. For utro mennesker er søppel. Gjelder det menn også?
John McClane Skrevet 14. august 2016 #36 Skrevet 14. august 2016 Den 12.8.2016 at 17.20, waco skrev: Hvorfor ikke det? - Er det fordi du er så ærlig, redelig og trofast av natur? Hvis forholdet er topp og utroskapen er over for lengst, hvorfor si noe da? Vedkommende kan selvsagt bedre egen samvittighet og fjerne den selvpåførte byrden sin ved å fortelle partneren hva som har skjedd og så føle seg lettet etterpå. Men da sitter partneren igjen med byrden på sine skuldre. Er det riktig da? Det går uansett ikke å endre på noe og hvis vedkommende klarer å holde det skjult livet ut er jo ingen skade skjedd......
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #37 Skrevet 14. august 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor så lenge siden? Anonymkode: a69f3...f8f Fordi han ikke vil. Anonymkode: 75212...a4f
John McClane Skrevet 14. august 2016 #38 Skrevet 14. august 2016 Forøvrig, dette mener dansk filosof: http://www.kk.no/livsstil/utroskap-er-bra-17071
Gjest Sjørøveren Skrevet 14. august 2016 #39 Skrevet 14. august 2016 1 time siden, Arabella skrev: Gjelder det menn også? Selvfølgelig! Utro mennesker uansett kjønn er søppel!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #40 Skrevet 14. august 2016 Den 13. august 2016 at 22.38, Sjørøveren skrev: Dere som er utro. Forbanna skitne h****!!! Sorry. Måtte bare. For utro mennesker er søppel. Her kommer tøffe, tøffe, tøffe, tøff! Wow-wow, yeah-yeah.. Anonymkode: 5b3c2...c48
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå