Gå til innhold

Er dere gifte kvinner utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, gift mann her som lurer på om dere kvinner er utro, hva er utro for dere, hvor langt har dere gått utenfor ekteskapet?

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke utro. For meg er utro å kysse,kline, være intim med andre menn, alle typer seksuelle handlinger osv. Om jeg hadde en mann som jeg var veldig forelsket i, flørtet med, delte private tanker og følelser med som jeg ikke delte med min mann og dette hadde pågått over tid ville jeg også betraktet det som utroskap. 

Anonymkode: 06127...ac9

• Liker 8
Skrevet
5 timer siden, FredrikLarsen76 skrev:

Hei, gift mann her som lurer på om dere kvinner er utro, hva er utro for dere, hvor langt har dere gått utenfor ekteskapet?

Takk

For meg er det utroskap når jeg ikke kan fortelle mannen min om det. Jeg kan godt fortelle han om en mann jeg flørter med eller fantaserer om. Men å gå på date, være fysisk eller intim, det er utroskap.

Selv har jeg hatt et seksuelt forhold til en annen mann, over tid. 

Anonymkode: 124a1...f7f

Skrevet

Sånt har jeg ikke tid til. 

Anonymkode: 0768d...544

• Liker 1
Skrevet

Kunne ikke falle meg inn, hverken fysisk eller emosjonelt. 

Anonymkode: 3aa45...44b

Skrevet

Jeg er gift, har ikke vært utro. 

Utroskap for meg er å gjøre noe seksuelt med en annen person som jeg ikke kan fortelle min mann om uten at han ville reagert negativt. 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg er det utroskap når jeg ikke kan fortelle mannen min om det. Jeg kan godt fortelle han om en mann jeg flørter med eller fantaserer om. Men å gå på date, være fysisk eller intim, det er utroskap.

Selv har jeg hatt et seksuelt forhold til en annen mann, over tid. 

Føler du deg ikke som en taper som er utro?

Anonymkode: 384ea...a9f

• Liker 6
Skrevet (endret)

Det er forskjell på hva en kvinne sier hun har gjort, hva hun tror hun har gjort, og hva hun faktisk har gjort. Akkurat som at det er forskjell på hva en kvinne sier hun vil, hva hun tror hun vil og hva hun faktisk vil.

Menn og kvinner er utro like mye. Dette skyldes at vi egentlig ikke er ment for monogami. Når man tvinger mennesker inn i kusntige forordninger og intitusjoner som bryter med menenskets natur, så vil det gå galt uansett hvor mye menneskene selv tror på løgnen..

Endret av Turbofaen
  • Liker 2
Skrevet

Nei. En og samme mann i 19 år. Men dessverre ble jeg for kjedelig så han dumpa meg i fjor. Ikke hatt noen etterpå, mens han koser seg på tinder og dater den ene etter den andre. Ikke alle kvinner er utro eller dumper mannen. Vi blir dumpet vi og. Jeg er utrolig lei meg for at jeg ble alene. Ny mann frister ikke. Mulig menn får 40 års krise og trang til å ligge rundt når de binder seg som 20 åring.

Anonymkode: b10e2...48f

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler du deg ikke som en taper som er utro?

Anonymkode: 384ea...a9f

Nei, ikke egentlig. Hadde dødsbra sex, lærte masse av det, og har faktisk levd i et ganske mye lykkeligere ekteskap etter. Vi har definitivt mer sex enn før.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har vært utro flere ganger.

Anonymkode: cd10d...26f

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke egentlig. Hadde dødsbra sex, lærte masse av det, og har faktisk levd i et ganske mye lykkeligere ekteskap etter. Vi har definitivt mer sex enn før.

Vet partneren din om utroskapen?

Skrevet
1 minutt siden, Forundret.. skrev:

Vet partneren din om utroskapen?

Nei.

Skrevet

ja har vært mye utro, synes ikke menn er verdt det honestly. første forholdet mitt så holdt jeg på meg total terrorbalanse - like it were fucking war. alt dritt han gjorde hevnet jeg. så andre forholdet så vakke fornøye med rasistgnomen så var forelsket i alle kameratene hans. ihvertfall 2 av de. i like -- all sorts of guys. like why bother. like men are not worth it. good men are like 4 leaf clovers.

Skrevet

Ja, har vært utro. Hatt sex med en annen mann. Ektemannen vet ikke om det. Har ingen planer om å si det heller.

Anonymkode: c18b8...0bf

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har vært utro. Hatt sex med en annen mann. Ektemannen vet ikke om det. Har ingen planer om å si det heller.

Anonymkode: c18b8...0bf

Hvorfor ikke det? 

- Er det fordi du er så ærlig, redelig og trofast av natur?

Skrevet

Ja, har vært utro. :)

Anonymkode: 7c62a...0c3

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har vært utro. :)

Anonymkode: 7c62a...0c3

Dere er heldige dere som klarer å være utro og lykkelige samtidig. Ikke rart mennesker blir misunnelige på dere som finner glede der andre finner sorg. Tenk å være så lykkelig, glad og målrettet at man ikke behøver å fortelle noenting! Den fullkomne lykke! Å være utro og samtidig rettferdiggjøre for seg selv at man ikke behøver å fortelle noe! Å overbevise seg selv om at man er en bedrager og flink til å iscenesette andre menneskers virkelighet!

Den lykke er ikke alle mennesker forunt. 

Heldiggriser.

Skrevet
2 timer siden, Turbofaen skrev:

Det er forskjell på hva en kvinne sier hun har gjort, hva hun tror hun har gjort, og hva hun faktisk har gjort. Akkurat som at det er forskjell på hva en kvinne sier hun vil, hva hun tror hun vil og hva hun faktisk vil.

Menn og kvinner er utro like mye. Dette skyldes at vi egentlig ikke er ment for monogami. Når man tvinger mennesker inn i kusntige forordninger og intitusjoner som bryter med menenskets natur, så vil det gå galt uansett hvor mye menneskene selv tror på løgnen.

Dette vet du fordi....?

Anonymkode: 344ad...aab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...