Gå til innhold

Han dumpet meg - nå kommer han tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke varsellamper skal ringe når daten avslutter det med deg, men så kommer tilbake noen måneder etter og ønsker en ny sjanse? Jeg er ikke over han, og selvfølgelig vil jeg være med han. Men jeg føler ikke jeg burde si det med en gang? Han burde bevise for meg at han virkelig ønsker å være med meg, slik at jeg ikke blir såret på nytt. Hva burde jeg si til han? 

Vi er 20 år, og vi datet i rundt 2 måneder. "Pausen" hvor vi nesten ikke har hatt kontakt har også vært på omtrent 2 måneder. 

Anonymkode: baff2...420

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjetter at han fant en annen jente og fant nå ut at det ikke funket. Hva du vil er jo opp til deg - jeg hadde rett og slett sagt "Vi kan gjerne prøve igjen, men da vil jeg vite hvorfor du ikke snakket med meg på 2mnd først. :)". 

Anonymkode: f65d0...c95

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjetter at han fant en annen jente og fant nå ut at det ikke funket. Hva du vil er jo opp til deg - jeg hadde rett og slett sagt "Vi kan gjerne prøve igjen, men da vil jeg vite hvorfor du ikke snakket med meg på 2mnd først. :)". 

Det har ikke vært noen annen jente, det er jeg nesten heelt sikker på. :) Han gjorde det slutt på en ordentlig måte, og vi har hatt litt av og på kontakt de siste to månedene. Han er en skikkelig fin og ordentlig fyr, men jeg er redd han lurer seg selv litt. At han blir redd for at jeg har begynt å gått videre, og at han ser at det går veldig bra med meg.

Ts

• Liker 1
Skrevet

Sett deg ned og ta en prat med han der alt dette blir avklart? Og basert på hva han sier og grunner, holdninger og lignende så sier du nei/ja etter å ha bedt om litt tid til å tenke, slik at du slipper å ta avgjørelsen med en gang.

Anonymkode: 2922c...021

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har ikke vært noen annen jente, det er jeg nesten heelt sikker på. :) Han gjorde det slutt på en ordentlig måte, og vi har hatt litt av og på kontakt de siste to månedene. Han er en skikkelig fin og ordentlig fyr, men jeg er redd han lurer seg selv litt. At han blir redd for at jeg har begynt å gått videre, og at han ser at det går veldig bra med meg.

Ts

Jeg hadde også en fyr som var veldig ordentlig - helt frem til at jeg fant ut at han hadde en annen jente, og løy om at faren til eksen hadde dødd for å ha en unnskyldning til å ikke møte meg. Sier ikke(!!) at dette gjelder alle, men folk kan overraske deg. Sett deg ned med han og ta en prat, og fortell om det som bekymrer deg. Tror du vil få mye ut av det, selv om det kanskje er litt skummelt! 

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke hvorfor han dumpet deg men slik usikkerhet bør man være forsiktig med. Hvis du gir han en ny sjanse så håper jeg dere har en ordentlig samtale. Jeg ville spurt "Hvorfor var jeg ikke god nok for 2 mnder siden men plutselig nå?" Og hvis han nå skulle ha holdt på med en annen date og det ikke funket så kommer han løpende til deg så er ikke dette en fin fyr. Høres ut som klassisk tilfelle hvor noen dumper fordi de har begynt med noen andre, så gikk ikke det så bra så da kommer de til andrevalget.

• Liker 2
Skrevet

Er i helt lik situasjon. Hva var grunnen til at han avsluttet det da?

Anonymkode: 3d34d...2f8

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde også en fyr som var veldig ordentlig - helt frem til at jeg fant ut at han hadde en annen jente, og løy om at faren til eksen hadde dødd for å ha en unnskyldning til å ikke møte meg. Sier ikke(!!) at dette gjelder alle, men folk kan overraske deg. Sett deg ned med han og ta en prat, og fortell om det som bekymrer deg. Tror du vil få mye ut av det, selv om det kanskje er litt skummelt! 

Huff, ja jeg har vært i en lignende situasjon selv. Den gangen var jeg stormforelsket, men magefølelsen min sa meg av og til at noe var galt - og det viste det seg at det var. Denne fyren kan jeg stole på, det vet jeg. Jeg er bare veldig redd for at han kun kjenner på sjalusi nå, og ikke at han faktisk savner meg. Kommer absolutt til å ta en ordentlig prat med han😊 

TS

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er i helt lik situasjon. Hva var grunnen til at han avsluttet det da?

Han avsluttet det når ting begynte å bli ordentlig seriøst mellom oss. Vi hadde snakket om å bli kjærester, og det begynte å være på tide å hilse på hverandres familier. Han sa at han helt ærlig syntes det var skummelt, da han aldri har vært i et seriøst forhold før. I tillegg slet vi med å få tid til å møtes, da den ene av oss jobbet dag og den andre jobbet kveld. Dette forventet han at kom til å bli enda verre, da han fikk mer ansvar på arbeidsplassen, og han syntes ikke det var rettferdig ovenfor meg.

TS

Skrevet

Har hatt en lignende situasjon selv. Og er i den litt akkurat nå faktisk.

Det jeg kan si er at hvis du virkelig er glad i han så burde du prøve på nytt, men ta en ordentlig samtale med han først. For å forsikre deg om at dere vil det samme. Det er veldig viktig. Og ikke la det gå altfor lang tid før dere evt blir kjærester.

Masse lykke til, håper det går bra for dere :) si gjerne ifra hvordan det gikk.

Anonymkode: 3be98...294

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ingen tro på resirkulering.

Men det er nå meg og jeg skal ikke dytte mine meninger over på deg. Det kan hende det går i ditt tilfelle. Bare ikke la deg blende, men se etter om han er ærlig og finn ut hva han vil.

• Liker 2
Skrevet

Og hvis ikke, finnes alltids disse jentene :laugh:

Anonymkode: 2ae16...0d1

• Liker 1
Skrevet

For ikke å glemme denne :baby:

• Liker 1
Skrevet

Og kanskje den beste av de alle, fantastisk tekst, som om jeg skulle sagt det selv ;)

Skrevet

Har han kontaktet deg nå og avtalt å treffes?

Skrevet

unnamed.jpg

Skrevet

Skulle ønske han som dumpet meg gjorde det samme. Hadde tatt han tilbake uten å blunke.

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske han som dumpet meg gjorde det samme. Hadde tatt han tilbake uten å blunke.

Jeg også 😔

Anonymkode: 0f327...7d8

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også 😔

Anonymkode: 0f327...7d8

Da er vi 3.. han har angret før :/..

Skrevet

Du får prate med ham.

Jeg ville nok nølt, men så har jeg også ganske mye stolthet. Sannheten er at jeg har faktisk droppet en mann og så ønsket ham tilbake. Så jeg må vel være åpen for at det kan gå andre veien og. 

Anonymkode: da4d6...596

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...