AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Er det vanlig at penisen er litt skjev når den er stiv? Min peker en del til venstre. Er det vanskelig å ha samleie med en penis som min? Anonymkode: a01f0...5ce
WubWub Skrevet 12. august 2016 #2 Skrevet 12. august 2016 Det kan rettes opp i bokstavelig talt : https://www.aleris.no/Vi-tilbyr/sykehus-medisinske-tjenester/Urolog/Skjev-penis/
applestories Skrevet 12. august 2016 #3 Skrevet 12. august 2016 Det kommer vel an på hvor skjev den er - ikke tenk på operasjon og slikt før du har prøvd det ut noen ganger. De fleste peker litt den ene eller andre veien, uten at det er noe problem. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #4 Skrevet 12. august 2016 Det er normalt, og kan være ganske digg! Blir jo ekstra stimulering i skjeden av det. Anonymkode: 9ea74...cc0 2
Ulla Ullsokk Skrevet 12. august 2016 #5 Skrevet 12. august 2016 Det er veldig normalt! Tror det er vanligere enn rett, ihvertfall hvis jeg skal lage statistikk av mine partnere. Har aldri hatt noe å si for sexen, hverken positivt eller negativt. 1
Katten.2.0 Skrevet 12. august 2016 #6 Skrevet 12. august 2016 I dagens utrolige verden har vi noe som heter søkefunksjoner. Faktisk har vi ikke bare google - som gir deg svar på det aller meste - men også en intern søkefunksjon slik at du slipper å opprette tråd nummer ørten angående din penis. Satan så lei jeg er disse forbanna penistrådene.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #7 Skrevet 12. august 2016 6 minutter siden, Katten.2.0 skrev: I dagens utrolige verden har vi noe som heter søkefunksjoner. Faktisk har vi ikke bare google - som gir deg svar på det aller meste - men også en intern søkefunksjon slik at du slipper å opprette tråd nummer ørten angående din penis. Satan så lei jeg er disse forbanna penistrådene. Så så Pusen ingen som tvinger DEG til å kommentere på hver og en av de heller Anonymkode: 30547...85d 1
Katten.2.0 Skrevet 12. august 2016 #8 Skrevet 12. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så så Pusen ingen som tvinger DEG til å kommentere på hver og en av de heller Anonymkode: 30547...85d De lager dem, jeg kommenterer på dem! Jeg skal utradere dem, en etter en!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #9 Skrevet 12. august 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er normalt, og kan være ganske digg! Blir jo ekstra stimulering i skjeden av det. Anonymkode: 9ea74...cc0 46 minutter siden, applestories skrev: Det kommer vel an på hvor skjev den er - ikke tenk på operasjon og slikt før du har prøvd det ut noen ganger. De fleste peker litt den ene eller andre veien, uten at det er noe problem. Så bra Tror ikke det skal bli noe problem selv, men ville bare høre med mer erfarne. Anonymkode: a01f0...5ce
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #10 Skrevet 12. august 2016 39 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Det er veldig normalt! Tror det er vanligere enn rett, ihvertfall hvis jeg skal lage statistikk av mine partnere. Har aldri hatt noe å si for sexen, hverken positivt eller negativt. Bra Har du vært med partnere som har både skjev opp/ned og høyre/venstre? Er det noen stillinger som ikke har fungert? Anonymkode: a01f0...5ce
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #11 Skrevet 12. august 2016 Ikke så estetisk pent, men den funker vel sikkert. Anonymkode: edc9d...ffa
Ulla Ullsokk Skrevet 12. august 2016 #12 Skrevet 12. august 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Bra Har du vært med partnere som har både skjev opp/ned og høyre/venstre? Er det noen stillinger som ikke har fungert? Anonymkode: a01f0...5ce Ut til sidene merker jeg ikke i det hele tatt. Har en eks som hadde nedoverbøy, og det var veldig bra i doggy! Men alt gikk, var aldri noe hinder eller noe vi tenkte over. Ihvertfall ikke jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå