Gå til innhold

Skjev penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det vanlig at penisen er litt skjev når den er stiv? Min peker en del til venstre. Er det vanskelig å ha samleie med en penis som min?

Anonymkode: a01f0...5ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på hvor skjev den er - ikke tenk på operasjon og slikt før du har prøvd det ut noen ganger. De fleste peker litt den ene eller andre veien, uten at det er noe problem.

• Liker 1
Skrevet

Det er normalt, og kan være ganske digg! Blir jo ekstra stimulering i skjeden av det.

Anonymkode: 9ea74...cc0

• Liker 2
Skrevet

Det er veldig normalt! Tror det er vanligere enn rett, ihvertfall hvis jeg skal lage statistikk av mine partnere. Har aldri hatt noe å si for sexen, hverken positivt eller negativt. 

• Liker 1
Skrevet

I dagens utrolige verden har vi noe som heter søkefunksjoner. Faktisk har vi ikke bare google - som gir deg svar på det aller meste - men også en intern søkefunksjon slik at du slipper å opprette tråd nummer ørten angående din penis.

Satan så lei jeg er disse forbanna penistrådene.

Skrevet
6 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

I dagens utrolige verden har vi noe som heter søkefunksjoner. Faktisk har vi ikke bare google - som gir deg svar på det aller meste - men også en intern søkefunksjon slik at du slipper å opprette tråd nummer ørten angående din penis.

Satan så lei jeg er disse forbanna penistrådene.

Så så Pusen  ingen som tvinger DEG til å kommentere på hver og en av de heller

Anonymkode: 30547...85d

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så så Pusen  ingen som tvinger DEG til å kommentere på hver og en av de heller

Anonymkode: 30547...85d

De lager dem, jeg kommenterer på dem!

Jeg skal utradere dem, en etter en!

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er normalt, og kan være ganske digg! Blir jo ekstra stimulering i skjeden av det.

Anonymkode: 9ea74...cc0

46 minutter siden, applestories skrev:

Det kommer vel an på hvor skjev den er - ikke tenk på operasjon og slikt før du har prøvd det ut noen ganger. De fleste peker litt den ene eller andre veien, uten at det er noe problem.

Så bra :) Tror ikke det skal bli noe problem selv, men ville bare høre med mer erfarne. 

Skrevet
39 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Det er veldig normalt! Tror det er vanligere enn rett, ihvertfall hvis jeg skal lage statistikk av mine partnere. Har aldri hatt noe å si for sexen, hverken positivt eller negativt. 

Bra :) Har du vært med partnere som har både skjev opp/ned og høyre/venstre? Er det noen stillinger som ikke har fungert?

Skrevet

Ikke så estetisk pent, men den funker vel sikkert.

Anonymkode: edc9d...ffa

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra :) Har du vært med partnere som har både skjev opp/ned og høyre/venstre? Er det noen stillinger som ikke har fungert?

Ut til sidene merker jeg ikke i det hele tatt. Har en eks som hadde nedoverbøy, og det var veldig bra i doggy! Men alt gikk, var aldri noe hinder eller noe vi tenkte over. Ihvertfall ikke jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...