AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Synes det er helt sykt hvor smart han er, og hvordan han prøver å vinkle det til "jeg vil ikke miste meg selv". Ehh, sesong 1 handlet om Eva, Jonas var så å si en like stor hovedrolleinnehaver som Eva. Ditto med sesong 2, bare denne gangen med Noora og William, man hadde glemt Evas boytoy(Jonas) og han var ikke mer å se (nesten). Ergo ville sesong 3 vært helt lik, sesong 3 vil nesten ikke hatt med William uansett og han ville fått en mer birolle enn hovedrolle. synes det er feigt av Thomas Hayes å slutte for å gi seg mens jernet er varmt, i hvert fall når han begrunner det med at han ikke vil miste seg selv, når han i realiteten slutter fordi "vi ikke kom til enighet om kontrakten, og ble utfallet slik det ble" er grunnen. sykt smart han er å gi seg mens man fortsatt har han i tankene som hovedrolleinnehaver, kan tenke meg at han sikkert ville ha en større rolle nå som han var "Hele Norges William" men nei alt kan ikke handlenom han han og han.. Litt psyko/oppmerksomhetssyk han der, for å ikke snakke om PR-kåt! 😮 Anonymkode: fb5d7...5c4 1
globalagogo Skrevet 12. august 2016 #2 Skrevet 12. august 2016 Så bra at du sitter med slik inside information, det er helt sikkert både troverdig og sant det du sier...🙄 Litt å ta i å kalle noen psyko, oppmerksomhetssyk og PR-kåt..? 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #3 Skrevet 12. august 2016 7 minutter siden, globalagogo skrev: Så bra at du sitter med slik inside information, det er helt sikkert både troverdig og sant det du sier...🙄 Litt å ta i å kalle noen psyko, oppmerksomhetssyk og PR-kåt..? Huh? Hvilke inside information? Alt det jeg skrev er tatt ut fra dagbladets artikkel, så si meg hva som er utroverdig? At redaksjonsjefen har sagt det er kontrakten som er grunnen er ingen inside information. PR-kåt, oppmerksomhetsyk og psyko(ja kanskje psyko var å ta av litt, men blir skremt av folk som lyver for sin egen vinning) er jo riktig. Fyren dropper ut av serien fordi han ikke lenger er en hovedrolleinnehaver og later som om det er for å ikke "miste" seg selv, og att på til gir flere intervjuer hvorav det ene er "eksklusivt" på VG+ sier litt om at han er PR-kåt og oppmerksomhetsyk. beklager, men innlegget ditt ga ingen mening. Anonymkode: fb5d7...5c4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #4 Skrevet 12. august 2016 Var det ikke noe om at sex scenene ble for ubehagelige for ham? Anonymkode: 692cf...c45
globalagogo Skrevet 12. august 2016 #5 Skrevet 12. august 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huh? Hvilke inside information? Alt det jeg skrev er tatt ut fra dagbladets artikkel, så si meg hva som er utroverdig? At redaksjonsjefen har sagt det er kontrakten som er grunnen er ingen inside information. PR-kåt, oppmerksomhetsyk og psyko(ja kanskje psyko var å ta av litt, men blir skremt av folk som lyver for sin egen vinning) er jo riktig. Fyren dropper ut av serien fordi han ikke lenger er en hovedrolleinnehaver og later som om det er for å ikke "miste" seg selv, og att på til gir flere intervjuer hvorav det ene er "eksklusivt" på VG+ sier litt om at han er PR-kåt og oppmerksomhetsyk. beklager, men innlegget ditt ga ingen mening. Anonymkode: fb5d7...5c4 Angående siste setning: takk det samme. Eksklusiviteten på VG+ er det ikke intervjuobjektet selv som bestemmer, det er det VG som gjør. De trenger inntektene, og ikke kan drive en avis gratis. Så der er den spekulasjonen ut av verden. Jeg sier bare at innleggene dine er litt vel spekulative, og har lite eller ingen rot i virkeligheten. Det er dine bastante meninger, som du skal få lov til å ha. Men jeg er uenig i mye av det. At en skuespiller i en miniserie på NRK gir seg bør da være greit. Det med at han har "mistet" seg selv kan jeg forstå, da mange og selv du omtaler han som "hele Norges William". 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #6 Skrevet 12. august 2016 Enda godt det. Nå kan det som jeg var stolt over å være norsk for som til slutt måtte bli elendig kunne komme tilbake igjen og jeg kan håpe på et godt navneår for 2016 også. Anonymkode: 2a1dd...a98
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #7 Skrevet 12. august 2016 Det er bare en serie Anonymkode: 5da9d...06d
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #8 Skrevet 12. august 2016 Jeg er spent på om det er et bra eller dårlig karrierevalg. Siden han ikke har noe nytt prosjekt, og heller ikke er av de som skal gå på teaterhøyskolen. Blir spennende å se om han får noen nye roller. Anonymkode: c4681...6c3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #9 Skrevet 12. august 2016 Egentlig helt greit for meg. Jeg er faktisk ganske lei av idioter (kanskje spesielt blant journalister og blad-smørere) som påstår at denne typen viss nok var "hele Norge`s William" Anonymkode: afc54...50a
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #10 Skrevet 12. august 2016 Get over it. Anonymkode: 1b4f8...963
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #12 Skrevet 12. august 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: sykt smart han er å gi seg mens man fortsatt har han i tankene som hovedrolleinnehaver, kan tenke meg at han sikkert ville ha en større rolle nå som han var "Hele Norges William" men nei alt kan ikke handlenom han han og han.. Litt psyko/oppmerksomhetssyk han der, for å ikke snakke om PR-kåt! 😮 Anonymkode: fb5d7...5c4 Kan jo hende han har andre planer for fremtiden og at en hovedrolle vil ta så mye tid og annet at han velger å trekke seg ut nå. At du stempler han som psyko og tillegger han en haug med ting sier i grunnen mer om deg. Anonymkode: dd17e...e7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå