SlemUlv Skrevet 13. august 2016 #21 Skrevet 13. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, dette er jeg helt enig med deg i - men det er fortsatt litt skummelt da, syns jeg. haha Anonymkode: a5317...7ed Jeg skjønner det Du må bare stole på at du kan stole på henne For det virker jo som du gjør det. og da er den direkte måten, den rette måten å gjøre det på.. Åpen og ærlig, alltid!! Nå var jeg kjempe heldig, og slapp denne samtalen med min, siden vi møttes via en BDSM forening 1
SlemUlv Skrevet 13. august 2016 #22 Skrevet 13. august 2016 Forresten, det finnes strapons som skal kunne gi henne nytelse også Det er en liten del som går inn i henne, og du får med vibrator på og greier.. sånn om dere vil bli avanserte *ler* 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #23 Skrevet 13. august 2016 6 minutter siden, kattepusen skrev: Forresten, det finnes strapons som skal kunne gi henne nytelse også Det er en liten del som går inn i henne, og du får med vibrator på og greier.. sånn om dere vil bli avanserte *ler* Joda, jeg har fått med meg det Det hadde absolutt vært noe.. Anonymkode: a5317...7ed
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #24 Skrevet 13. august 2016 18 minutter siden, kattepusen skrev: Forresten, det finnes strapons som skal kunne gi henne nytelse også Det er en liten del som går inn i henne, og du får med vibrator på og greier.. sånn om dere vil bli avanserte *ler* Det er jo en del forskjellige typer, de du nevner, helt straighte typer, med/uten mulighet for å bytte ut dildoen, med kraftig belte, lite/tynt belte, uten noe som helst belte å feste på kroppen, osv osv. og i alle slags prisklasser da, så klart. Noen erfaringer og anbefalinger du kan gi meg? Anonymkode: a5317...7ed
SlemUlv Skrevet 13. august 2016 #25 Skrevet 13. august 2016 Jeg har ingen erfaring med strapon personlig. Men om du vil ha personlige erfaringer, spør på smil norge eller fetlife.com 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #26 Skrevet 13. august 2016 2 minutter siden, kattepusen skrev: Jeg har ingen erfaring med strapon personlig. Men om du vil ha personlige erfaringer, spør på smil norge eller fetlife.com Åja, ånei -så for meg at du hadde mye erfaringer med dette her. hehe :). Er ikke noe aktiv på de sidene der. Men kanskje noen andre her inne med noen tips.. Om det blir noe av, så ser jeg for meg noe ala 'bestselger' på kondomeriet e.l sånn 4-5-600 kr Anonymkode: a5317...7ed
SlemUlv Skrevet 13. august 2016 #27 Skrevet 13. august 2016 Nei dessverre, jeg har bare lest mye, da det er noe vi er nysgjerrige på Men vi har hatt så mye annet moro å prøve, at strapon har havnet lengre bak i rekken
Gjest Alterego666 Skrevet 13. august 2016 #28 Skrevet 13. august 2016 Dersom du er overbevist omat hun er den rette for deg, så vilhun lytte til deg og mest sannsynlig prøve utnye ting for deg. Det er heller ikke usannsynlig at også hun har fantasier som hun ikke har fortalt. Fortell henne hva du fantaserer om, menvær nøye på å også lytte til henne. Legg vekt på at fantasieneer noe dere kan dele og at dette blir deres intime rom hvor dere begge føler frihet og blir sett uten å bli fordømt. Skaphomsekommentarene over her er bare bullshit. Ikke la slintpjatt få definere deg!
Gjest Coolaid Skrevet 13. august 2016 #29 Skrevet 13. august 2016 Den 12.8.2016 at 4.53, AnonymBruker skrev: Hei alle sammen! Jeg og dama har vært sammen i litt over ett år nå. Vi har det veldig bra sammen på alle mulige måter, men sexlivet vårt er blitt litt kjedelig i det siste, synes jeg. Har alltid tent på dét å bli dominert i senga og særlig å bli tatt med strap-on, gjerne bundet fast,, men dessverre ingen erfaringer med dette enda. Tenkte derfor at jeg skulle åpne meg opp for henne, og fortelle om disse fantasiene, men er redd for reaksjonen hennes og derfor ikke sikker på om jeg egentlig skal tørre... Vil gjerne høre fra dere om hva dere tenker. Om noen har vært i samme situasjon, enten som gutt eller jente -hvordan ble det mottatt av partner da dere tok frem strap-on'en første gang..?=) Og har dere noen tips om hvordan å legge dette fram for henne? Starte med forsiktige hint for å få en følelse om dette kan være noe eller ikke? Eller gå 'all in' med integritet og alt? Setter pris på alle svar. Ha en god helg =) Anonymkode: a5317...7ed Det å være åpen og ærlig gir alltid et best mulig utgangspunkt for et deilig sexliv. Jeg syns du rett og slett skal bestemme deg for å bli en mer "frigjort" person ovenfor din partner som du sikker er glad i. Åpner du deg, åpner hun seg. Det handler ikke så mye om hva du fantaserer om, det handler mest om at dere er åpen for å utforske seksualitet sammen. Hva er det aller verste som kan skje? - At hun er negativ? So what? Du går foran som en person som er trygg på egen seksualitet og tør snakke om det. Mest sannsynlig så åpner hun seg mer også. Stoler du på partneren din syns jeg du skal være åpen og ærlig. Ta det opp når dere er kåte og har sex, spør henne om hennes fantasier, del dine fantasier. Vær like åpen for hennes "kinky" fantasier som du ønsker at hun skal være ovenfor deg. Det er bare å si at du har lyst til at dere utforsker analsex på deg. Så utvikler ting seg naturlig.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #30 Skrevet 13. august 2016 Jeg ville kanskej tatt det litt gradvis? Altså begynt med å si at du vil at hun skal ta kontrollen noen ganger, ikke press henne til ting, men la henne ta det i sitt eget tempo om det ikke faller naturlig. Kjøp inn håndjern og bind om dere ikke alt har. I starten binder hun deg kanskje bare fast og har "vanlig" sex, men etter hvert tør hun kanskje vær mer tøff. Jeg er selv veldig submissiv i sengen, og elsker når mannen virkelig tar meg og bruker meg, men jeg liker og å være dominant noen ganger, så kan plutselig overraske han med å slenge han ned på sengen, be han holde kjeft om han snakker osv. Nå er han dobbelt av min vekt, så handler mest om kroppspråk og slikt for vår del, siden vi begge vet at jeg ikke akkurat klarer å gjøre noe mot han på ekte, han kan også ofte mitt under sexen plutselig bytte om, om han syntes jeg går for langt (altså ikke direkte, men mer at slik skal ikke hun snakke til meg, for så å sette meg på plass). Uansett, dette ble en liten digresjon, men jeg begynte på egent iniativ å rimme han og å leke med fingrene utenfor og etter vært inni, i starten var han typisk veldig homofobisk på dette punktet, men han likte det jo godt. Så etter en stund sa han at han hadde lsyt til å prøve strap on, er ikke så ofte han vil det da, så blir kanskej hver andre/tredje måned bare, men jeg liker å gjøre det, bare der ikke blir hver gang. Som sagt, min hovedselsualitet ligger rundt det å være submissiv, så om han plutselig en dag ba meg om å være dominant (gjorde det selv på eget iniativ, siden jeg også liker det) og sa jeg skulle binde han, bruke strap on osv uten å noen gang ha gjort det før, hadde det nok avtjent meg veldig, og jeg hadde ikke klart. Så som sagt, ta det gradvis, om det ikke kommer naturlig overhode for henne å være dominant og hun ikke klarer å venne seg til det, så tror jeg dessverre ikke det ee lurt å nevne strap on. Anonymkode: 1bf9f...1fc 3
Mynona Skrevet 14. august 2016 #31 Skrevet 14. august 2016 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene for Seksualitets-rommet. Sitat Vis hensyn! I et forum som dreier seg om seksualitet vil det alltid dukke opp spørsmål/saker som kan virke fremmed for andre enn dem det gjelder. Disse bør få lov til å lufte sine tanker her hos oss uten å føle seg utledd eller bli møtt med spysmilies og lignende uttrykk. Seksualitet kan innebære usikkerhet, nysgjerrighet, redsel for å bli støtt ut av andre m.m., men likevel kan man ha behov for å lufte tanker. La dem gjøre det her på Kvinneguiden Forum, uten at de blir møtt med forutinntatte holdninger. Vis litt takhøyde for ting som virker fremmed og rart på deg, så kanskje du kan lære noe. Les og lær, også her. Selv om det ikke er av interesse for deg selv seksuelt, så vokser man veldig på å legge fordommer til side og være medmenneske. Mynona, mod. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå