AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Hvorfor er amerikanske og britiske menn og kvinner så mye morsommere en norske menn og kvinner? Anonymkode: befdd...b50
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #2 Skrevet 12. august 2016 Det er ikke min erfaring. Hvilke deler av USA og UK har du bodd? Anonymkode: 5db34...b64 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #3 Skrevet 12. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke min erfaring. Hvilke deler av USA og UK har du bodd? Anonymkode: 5db34...b64 Jeg baserer det på hva jeg har sett på tv. Anonymkode: befdd...b50
WubWub Skrevet 12. august 2016 #4 Skrevet 12. august 2016 (endret) Innbyggertall. Sannsynligheten for å finne morsomme kvinner i et land med 320 millioner innbyggere er langt høyere enn i et land med litt over 5 millioner da utvalget og mangfoldet av personlighetstyper er større. Når det skal sies så finnes det mange morsomme kvinner i Norge også. Endret 12. august 2016 av WubWub 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #5 Skrevet 12. august 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg baserer det på hva jeg har sett på tv. Anonymkode: befdd...b50 Fordi de har en humor som passer deg bedre? Hva slags TV-programmer ser du disse morsomme folka i? Anonymkode: f1f9e...24a 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #6 Skrevet 12. august 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg baserer det på hva jeg har sett på tv. Anonymkode: befdd...b50 Og hvilke programmer ser du på? Anonymkode: 5db34...b64
Stiani Skrevet 12. august 2016 #7 Skrevet 12. august 2016 Fordi språket deres er bedre. Engelsk har så mye bedre klang enn Norsk når det kommer til fraser.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #8 Skrevet 12. august 2016 Kjenner mange morsomme mennesker her i Norge, men tror at folk her er litt redde for å være morsomme med mindre de er sammen med noen de kjenner godt. Tror også det ligger noe i det at Engelsk er et større språk, som noen over her sier. Anonymkode: 03d36...01f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #9 Skrevet 12. august 2016 Typisk eksempel på at nordmenn glorifiserer USA og Storbritannia. Jeg har bodd i England, USA og Norge og merker ingen forskjell på antall morsomme mennesker i forhold til innbyggertall. De fleste er helt vanlige og noen få er veldig morsomme. Anonymkode: 74ec4...d9c 2
Turbofaen Skrevet 12. august 2016 #10 Skrevet 12. august 2016 (endret) 33 minutter siden, Stiani skrev: Fordi språket deres er bedre. Engelsk har så mye bedre klang enn Norsk når det kommer til fraser. Nå er det er bred enighet i ikke-engelske ikke-skaninaviske ikke-germanske land om at engelsk er et veldig stygt språk, faktisk til det punkt at mer rene germanske språk som norsk ofte oppfattes som penere. Ellers er er jo engelsktalende kvinner og menn stort sett like kjedelige, ukvinnelige/umanndige og dårlige i sengen som det norske kvinner og menn er. Amerikanske menn er nok verst og fremstår ofte som små barn. Særlig når det kommer til sex er hele den engelske (og norske) verden svært tilbakestående. Det ser man i hvor ulidelig barnslige hollywood-romantikken er. Dette innenfor den vestlike kulturkrets selvsagt. Nordmenn er hjernevasket til å like engelsk og amerikansk kultur. Endret 12. august 2016 av Turbofaen 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #11 Skrevet 12. august 2016 Nå sier jeg ikke at det ikke finnes morsomme nordmenn. Melonas kvinnene er jo morsomme. Og mennene i KLM\Brødrene Dal er morsomme. Anonymkode: befdd...b50
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #12 Skrevet 12. august 2016 Fordi de har en god del flere mennesker å ta av. Anonymkode: 36858...c76
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #13 Skrevet 14. august 2016 Selvtillit, tror jeg. Anonymkode: cf12c...f75
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #14 Skrevet 14. august 2016 Ikke enig. I Norge har man i hvert nabolag en Marve Fleksnes, både mannlige og kvinnelige. De finnes ikke i USA og UK. Anonymkode: 9daa0...4b0
Stiani Skrevet 15. august 2016 #15 Skrevet 15. august 2016 Den 12.8.2016 at 2.54, Turbofaen skrev: Nå er det er bred enighet i ikke-engelske ikke-skaninaviske ikke-germanske land om at engelsk er et veldig stygt språk, faktisk til det punkt at mer rene germanske språk som norsk ofte oppfattes som penere. Ellers er er jo engelsktalende kvinner og menn stort sett like kjedelige, ukvinnelige/umanndige og dårlige i sengen som det norske kvinner og menn er. Amerikanske menn er nok verst og fremstår ofte som små barn. Særlig når det kommer til sex er hele den engelske (og norske) verden svært tilbakestående. Det ser man i hvor ulidelig barnslige hollywood-romantikken er. Dette innenfor den vestlike kulturkrets selvsagt. Nordmenn er hjernevasket til å like engelsk og amerikansk kultur. Ikke-engelske, ikke-skandinaviske og ikke-germanske land er jo ubetydlige. 1
Turbofaen Skrevet 15. august 2016 #16 Skrevet 15. august 2016 (endret) 1 time siden, Stiani skrev: Ikke-engelske, ikke-skandinaviske og ikke-germanske land er jo ubetydlige. Hva er Frankrike og Italia? Greit nok at Frankrike har germanske røtter, men språket er hovesaklig latinsk. Ikke kom her å si at disse er ubetydelige. Frankrike er vår siviliasasjons vugge, og USA er som en ustyrlig drittunge av en lillebror som tror han vet best, mens de eldre ser jo selvsagt gjennom dette. Frankrike har høyere produktivitet pr. arbeidstime enn tyskland, og mer fritid. Svært bra matkultur og ikke minst sosial kultur. Italia er så mangt. De mest mest fremtredende regionene er langt mer betydelige og kulturelt avanserte enn for eksempel Norge. Italia er ikke bare fattige byer i sør. Ellers har vi alt utenfor vår vestlige kulturkrets som jeg unnlater å ta med her. Det får bli en annen gang. Endret 15. august 2016 av Turbofaen 1
AgentFassbender Skrevet 15. august 2016 #17 Skrevet 15. august 2016 Amerikanere er da aldeles ikke morsommere enn nordmenn!! Hva i alle dager er dette for noe tull
Stiani Skrevet 15. august 2016 #18 Skrevet 15. august 2016 15 minutter siden, Turbofaen skrev: Hva er Frankrike og Italia? Greit nok at Frankrike har germanske røtter, men språket er hovesaklig latinsk. Ikke kom her å si at disse er ubetydelige. Frankrike er vår siviliasasjons vugge, og USA er som en ustyrlig drittunge av en lillebror som tror han vet best, mens de eldre ser jo selvsagt gjennom dette. Frankrike har høyere produktivitet pr. arbeidstime enn tyskland, og mer fritid. Svært bra matkultur og ikke minst sosial kultur. Italia er så mangt. De mest mest fremtredende regionene er langt mer betydelige og kulturelt avanserte enn for eksempel Norge. Italia er ikke bare fattige byer i sør. Ellers har vi alt utenfor vår vestlige kulturkrets som jeg unnlater å ta med her. Det får bli en annen gang. Det at de var betydlige en gang i tiden betyr ikke at de er betydelige nå. Hvis man ser på hva som er mest populært i mediene nå så er det engelsk språklige bidrag som ligger på toppen. Bortsett fra sine viner, moter og mat(som de møter hard konkuranse fra andre land på) så er det nesten ingenting ellers nevneverdig med Frankrike. Bortsett fra at de kan bite hard i alpelua og kjøre baguetten sin langt opp i stompen.
Turbofaen Skrevet 15. august 2016 #19 Skrevet 15. august 2016 (endret) 50 minutter siden, Stiani skrev: Det at de var betydlige en gang i tiden betyr ikke at de er betydelige nå. Hvis man ser på hva som er mest populært i mediene nå så er det engelsk språklige bidrag som ligger på toppen. Bortsett fra sine viner, moter og mat(som de møter hard konkuranse fra andre land på) så er det nesten ingenting ellers nevneverdig med Frankrike. Bortsett fra at de kan bite hard i alpelua og kjøre baguetten sin langt opp i stompen. Hvis du bare ser på norskspråklike medier, så har du såklart rett. Vi har nesten bare engelsksrpåklig innflytelse. Det britiske imperiet klarte et imponerende kunststykke og har i dag igjen et stort engelsspråklig nettverk igjen. For tiden er dette den dominerende verdensmakten. Det er jo mulig for lillebror å vokse seg sterkere enn lillebror, og det er jo så klart ydmykende. Når rett skal være rett, så har både det franske og det spanske språk meget stor innflytelse i verden, og er en ganske annen kultur enn den engelske. Kulturelt sett er disse svært betydelige. Fransk kultur er langt mer avansert enn engelsk. Teknologsik/økonomisk(relativt pr. innbygger/time osv) er de omtrent på samme nivå, på alt annet ligger Frankrike milevis foran. Frankrike er nummer en på livskvalitet, mat, sex, kulturelle opplevelser og kombinerer dette med svært høy økonomisk produktivitet. Den engelske verden har hakket bedre produktivitet, men et sykt og foredreid syn på sex, elendig matkultur (Den bra maten kommer fra Frankrike, Italia eller andre steder i verden) og en haug kulturelle idioter. Bare se hvor hjelpeløse amerikanerne og britene er i møte med Fransk kultur. Ikke rart de blir ledd av. Akkurat som at Franskmenn ville funnet diskusjonene her inn på for eksempel samliv/relasjoner og seksualitet håpløst barnslige. Endret 15. august 2016 av Turbofaen 2
Chizue Skrevet 15. august 2016 #20 Skrevet 15. august 2016 Fordi....alle har ikke lik humor? Jeg liker bare britisk svart/gore humor jeg da xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå